Vi leder efter dig til vores hovedkontor i København til start den 1. marts 2021.
Som finanselev hos LB Forsikring bliver du del af et stærkt fællesskab, hvor der er tillid til, at vi sammen løfter mere end hver for sig. Du bliver en del af en virksomhed, hvor ledelsen tror på, at beslutningerne skal træffes så tæt på medlemmerne som muligt. Det giver dig muligheden og ansvaret for at gøre en reel forskel for vores medlemmer, når de har allermest brug for os.
Finanselevuddannelsen tager 2 år og består af en skole- og praktikdel. Herved får du et solidt fundament til at kickstarte din karriere inden for forsikringsbranchen.
Vi tilbyder en stilling som finanselev i Personlig Medlemsoplevelse. Vi sørger for, at du får en generel introduktion til LB Forsikring og en bred uddannelse, hvor du i løbet af perioden vil komme rundt i forskellige afdelinger indenfor bl.a. Salg, Medlemsservice og Skade.
Dine opgaver vil bl.a. omfatte salg og service via telefon til nye og eksisterende medlemmer, servicekald, besvarelse af e-mails og skadebehandling.
Vi arbejder struktureret med din faglige og personlige udvikling, og vi sørger for sparring og tæt opfølgning fra erfarne medarbejdere under hele din elevtid.
For at komme i betragtning til en elevstilling skal du på opstartstidspunktet have færdiggjort en gymnasial uddannelse eller EUX. Det er en fordel, hvis du har haft et arbejde, fx ved siden af skolen eller i et sabbatår.
Vi forventer ikke, at du har kendskab til forsikring i forvejen, da vi sørger for, at du får en grundig oplæring. Det vigtigste er, at du brænder for dialogen med vores medlemmer, og at du trives i en udadvendt funktion med telefonisk kontakt med mange forskellige medlemmer.
Som person er du empatisk, rolig og lyttende og dermed i stand til at udvise forståelse for vores medlemmers situation. Du er nysgerrig, anvender sund fornuft og formår at stille de rigtige spørgsmål, og så er du stærk kommunikativt, så du formår at forklare dig tydeligt. Endelig har du en positiv tilgang til dit arbejde og tager godt imod forandringer.
Stillingen er omfattet af den særlige lovgivning om krav til kompetence og godt omdømme for ansatte, der udøver forsikringsdistribution (IDD – Insurance Distribution Directive). Før ansættelse kan ske, vil du derfor blive bedt om at fremvise en ren straffeattest og erklære, at du hverken er under konkursbehandling eller konkurs, og at du har et godt omdømme.
LB Forsikring er Danmarks 3. største privatforsikringsselskab, og vi er samtidig medlemsejede, hvilket præger alt vi gør. Vi har meget høj loyalitet og tilfredshed blandt vores medlemmer samt et virkelig godt omdømme – både som virksomhed og arbejdsplads.
Vi bor i et topmoderniseret domicil på Amerika Plads på Østerbro, mellem Østerport og Nordhavn tæt på tog og metro og anden offentlig transport.
Hvis du synes, jobbet lyder spændende og ønsker mere information, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Igor Malmberg på tlf. 33 95 78 10, teamleder Tine Gregersen på tlf. 31 40 05 29 eller HR Konsulent Anne Marie Floor Kogsbøll på tlf. 31 42 35 58.
For at søge stillingen skal du sende os din ansøgning, dit CV og seneste eksamenskarakterer/terminskarakterer via ansøgningslinket.
Vi gør opmærksom på, at vi anvender videointerview og test i forbindelse med rekrutteringsprocessen.
Vi afpublicerer stillingsopslaget, når vi har den rette mængde kandidater til ansøgerfeltet.
Vi glæder os til at høre fra dig!
Venligst henvis til elevportalen.dk ved ansøgning
LB Forsikring A/S
Amerika Plads 15
2100 København Ø
Ansøgningsfrist: hurtigst muligt
Tiltrædelse: 1. september 2021
Afdelingschef Igor Malmberg
tlf.: 33 95 78 10
Teamleder Tine Gregersen
tlf.: 31 40 05 29
HR Konsulent Anne Marie Floor Kogsbøll
tlf.: 31 42 35 58