Som elev i Lidl bliver du en del af et vinderteam med branchens bedste kolleger.
Drømmer du om en uddannelse, som kan åbne dørene for en fremtid indenfor salg og kundekontakt?
Drømmer du om en uddannelse, som kan åbne dørene for en fremtid indenfor salg og kundekontakt? Som handelselev hos Abena kan du se frem til et spændende og kompetencegivende uddannelsesforløb. Vi sørger for, at du kommer godt fra start og udvikler dig både personligt og fagligt.
Abena er en international virksomhed i stor vækst. Vi har travlt, og hverdagen er præget af høj aktivitet og godt humør. Omgangstonen er uformel, og vi har et rart arbejdsklima.
Salgssupport/Kundeservice i den private salgsdivision består af 29 dygtige medarbejdere, der hver dag har mange bolde i luften. Omdrejningspunktet er kundeoplevelsen. Du vil blive oplært i at yde god service til vores kunder og til vores stab af salgskonsulenter. Vi lægger stor vægt på at kunne rådgive kunderne om vores kvalitetsprodukter, så du vil få en professionel produkttræning. '
Vi tilbyder dig en bred 2-årig uddannelse indenfor salgssupport/kundeservice, hvor dine primære opgaver vil være:
Du vil under hele uddannelsen få god støtte og sparring med dine kollegaer, og når du starter, vil der være en 2.-års elev i afdelingen.
Vi hjælper hinanden og har et godt sammenhold - og vi forventer, at du medbringer lyst og initiativ til at skabe gode relationer til dine kollegaer og samarbejdspartnere.
Du vil også blive en del af et velfungerende elevnetværk, som mødes på tværs af afdelinger flere gange om året til sociale arrangementer og erfaringsudveksling.
Din elevuddannelse hos Abena starter 1. august 2021.
Har du ambitionerne og den rette indstilling, er der gode muligheder for at fortsætte karrieren hos Abena efter endt elevtid.
”Som elev ved Abena får man mulighed for at udvikle sine kompetencer, men også sin identitet. Jeg har haft mulighed for prøve arbejdsgangen i flere forskellige afdelinger. Det har gjort, at jeg har fundet det, som jeg vil arbejde med og mine kernekompetencer i den sammenhæng. Jeg er også så heldig at kunne se frem til et job hos Abena efter min elevtid” – Bjørn, handelselev i Salgssupport.
Mød Carola tidligere elev, der er fortsat hos Abena som produktspecialist.
Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte Kundeservicechef Karin Zeiß på tlf. 51 58 16 69.
Er ovenstående lige dig, så send os din ansøgning straks via "Ansøg nu" knappen. Vi behandler ansøgningerne efterhånden, som vi modtager dem, og vi lukker stillingen, når vi har fundet den rette.
Vi glæder os til at høre fra dig!
Venligst henvis til elevportalen.dk ved ansøgning
Abena A/S
Egelund 35
6200 Aabenraa
Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt
Tiltrædelse: 1. august 2021
Kundeservicechef, Karin Zeiss
tlf.: 51 58 16 69
ABENA er en dynamisk, dansk, familieejet koncern med hovedsæde i Aabenraa. Vi efterlever vores værdier: Tillid – Retfærdighed – Samarbejde. Samtidig mener vi, at det skal være sjovt at gå på arbejde. Vi beskæftiger ca. 1800 medarbejdere og arbejder primært med healthcare og daglige forbrugsvarer, der sælges i 90 lande. ABENA producerer og sælger en lang række kvalitetsprodukter, og vores kunder er hovedsageligt sygehuse, plejehjem, kommunal hjemmepleje, skoler, daginstitutioner og private erhvervsvirksomheder. Udover vores egenproduktion i Danmark, Sverige og Frankrig, sourcer vi fra producenter over hele verden.
Se mere på www.abena.dk