FREJA baner vejen! Vil du med på holdet?
Bliv speditørelev hos FREJA og få branchens bedste og dygtigste kolleger samt en hverdag med højt til loftet og masser af ansvar.
Customs Service er en nyere toldklareringsvirksomhed i Århus, som laver tolddokumenter i hele Danmark samt dele af EU, og det for alle typer transporter. Vi har særlig meget erfaring med containergods og fødevarer, men vi håndterer alle former for toldopgaver, både import og eksport. Det går stærkt i øjeblikket, særligt i forbindelse med Brexit, og derfor søger vi en speditørelev, der vil have told som speciale. Du kan læse mere om os på: www.customsservice.dk
Indtil videre er samtlige af vores elever blevet tilbudt fastansættelse efter endt uddannelse, og selvom vi ikke kan garantere det, er det bestemt vores mål at fortsætte den statistik.
Vi tilbyder et 2-årigt elevforløb med forskelligartede arbejdsopgaver. Som toldklarerer laver vi told- og fødevaredokumenter på varer der fragtes ind og ud af EU. Dette inkluderer fødevarekontrol, grænsekontrol, toldekspedition mm. Selvom dagligdagen består af en masse skrivebordsarbejde, er dagene på ingen måde ensformige. Vi har mange forskellige kunder, og derfor også mange forskelligartede opgaver.
Skoledelen af din uddannelse foregår på Aarhus Business College med andre speditørelever. I din praktik får du en hverdag med en blanding af administrative opgaver, og du får tildelt dine egne arbejdsopgaver og ansvarsområder løbende. Derudover får du en masse kundekontakt til både speditører og producenter med et internationalt islæt, hvorfor vi gerne ser at du taler engelsk eller tysk på et godt niveau og minimum kan gøre dig forståelig på skriftligt engelsk.
Vi forventer at du:
Vi vægter at vores kommende elev passer ind i vores team højere end vi vægter karakterer eller alder, så hold dig ikke tilbage af den årsag. Vi ser udelukkende på hvem der er den bedste kandidat og den personlighed som bedst komplementerer resten af holdet.
Derfor kigger vi også særligt på om du: er nysgerrig og ivrig efter at lære
Ansøgning og CV samt andre relevante bilag sendes til: tbj@customsservice.dk Hvis du skulle have nogen spørgsmål angående stillingen, kan du kontakte Thilde Svendstrup-Bjerre på ovenstående mail, eller på tlf. 44 14 08 06 mandag til fredag.
Vi holder samtaler løbende.
Venligst henvis til elevportalen.dk ved ansøgning
Customs Service A/S
Gjellerupvej 84
8230 Åbyhøj
Ansøgningsfrist: 14. oktober 2022
Tiltrædelse: 1. november 2022
Thilde Svendstrup-Bjerre
tbj@customerservice.dk
tlf.: 44 14 08 06
Følg ELEVPORTALEN.DK