FREJA baner vejen! Vil du med på holdet?
Bliv speditørelev hos FREJA og få branchens bedste og dygtigste kolleger samt en hverdag med højt til loftet og masser af ansvar.
Kan du lide udfordringer, som udvikler dig fagligt og personligt? Og kunne du tænke dig at afprøve det, du lærer, i praksis? Så søg stillingen som kontorelev i Herlev Kommune.
Vi søger pr. 1. september 2021 tre elever til en lærerig kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Under den toårige uddannelse lærer du en masse om borgerkontakt, økonomi, sagsbehandling og administration, og du får samtidig styrket din skriftlige og mundtlige kommunikation.
Du vil under dit uddannelsesforløb få et bredt kendskab til hele organisationen og de mange forskellige fagområder, hvor du vil være fast tilknyttet to forskellige afdelinger i et år af gangen – du vil skulle starte i en af følgende afdelinger – se her.
Der er en overordnet elevansvarlig samt daglig elevansvarlig fra hver afdeling. Der vil løbende blive afholdt evalueringssamtaler, for at følge op på din trivsel samt faglige udvikling.
I løbet af uddannelsen veksler du mellem praktik og skoleophold.
Vi tilbyder, at duFor at komme i betragtning til elevpladsen, skal du have gennemført eller påbegyndt enten HHX, EUX, STX eller HF (STX og HF skal kombineres med et 5 ugers grundforløb). Er du i tvivl om, at du opfylder kravene, kan du kontakte en erhvervsskole.
Er du over 25 år og har gennemført anden erhvervsuddannelse eller har relevant erhvervserfaring, bedes du vedlægge et realkompetencebevis (RKV bevis) fra en erhvervsskole.Løn under hele uddannelsen
Din månedsløn vil på første år være ca. kr. 14.600 kr. og på andet år ca. kr. 15.400.
Hvis du er over 25 år, er månedslønnen ca. kr. 22.000 kr.
Har du spørgsmål til uddannelsen, så ring til leder Jeanette Magnussen på tlf. 4452 6401 eller til kontorelev Sofie Schmidt-Lange på tlf. 4452 7059. Du kan også finde oplysninger om Herlev Kommune på www.herlev.dk.
Ansøgningsfristen er den 28. februar 2021, og vi forventer at afholde samtaler i uge 10.
I forbindelse med samtalen, vil du forinden selve samtalen, møde en nuværende elev og en tidligere elev. Her vil de fortælle om deres forløb i Herlev Kommune og du vil have mulighed for at stille spørgsmål.
Ansøgning:Klik på 'Ansøg nu'-knappen her på siden her. Husk at vedhæfte kopi af eksamensbevis eller resultat af seneste terminsprøver. Er du over 25 år, skal du vedhæfte RKV-bevis.
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe ”Spam/uønsket post”.
Venligst henvis til elevportalen.dk ved ansøgning
Herlev Kommune
Herlev Bygade 90
2730 Herlev
Ansøgningsfrist: 28. februar 2021
Tiltrædelse: 1. september 2021
Jeanette Mogensen
tlf.: 44 52 64 01
Herlev er placeret i hjertet af hovedstadsområdet med en velfungerende infrastruktur. Transportmulighederne til og fra Herlev er gode og bliver forstærket med den kommende letbane og de fire letbanestationer i byen. Samtidig byder Herlev på let adgang til grønne områder. Vi er i fuld gang med at udvikle byen, så den også i fremtiden har et levende handelsliv, en spændende bymidte og er attraktiv at bo og drive virksomhed i.Vi udvikler den kommunale service med udgangspunkt i, at alle medarbejdere har et ansvar for helheden samt modet og kompetencerne til at træffe beslutninger. Vi skaber et Herlev i fremgang, som fortsat er præget af stærke fællesskabsinstitutioner, lokalt medansvar og aktiv deltagelse, hvor alle kan udfolde sig. Et Herlev, hvor de stærke vedbliver med at bidrage til at løfte de svage, og hvor progression for borgerne er fundamentet i vores tiltag og ydelser.
Følg ELEVPORTALEN.DK