Har du ambitioner for din karriere og dit arbejdsliv? Er du samtidig motiveret for også at lære nyt på jobbet frem for kun på skolebænken? Så har du en fantastisk mulighed i Topdanmark. Uanset hvilken retning du vælger, har du masser af muligheder for at skifte spor efter din elevtid.
Mange af vores ledere og topspecialister er begyndt som elever og har så bygget på hen ad vejen, fx med ekstra uddannelse på Forsikringsakademiet. De er her selvfølgelig også, fordi Topdanmark bare er en virkelig god arbejdsplads.
Når du begynder som elev i Topdanmark, har vi en fælles opgave, nemlig at få lært dig så meget som overhovedet muligt på de to år, elevtiden varer. Vi har sammensat et gennemtænkt forløb, der hele tiden bygger oven på din viden og dine opgaver. Du får også din egen mentor, som du kan sparre med.
Uddannelsen veksler mellem arbejde i Topdanmark og skoleundervisning nogle dage hver måned. Når de to år er gået, er du helt klar til at fortsætte i en af vores mange afdelinger – og fortsætte din udvikling, så du kan får opfyldt dine ambitioner. Afhængigt af den retning, du vælger, kan du komme til at arbejde med:
Vi søger elever til vores kontorer i Ballerup, Vejle, Viby J. (Aarhus), Herning og Odense, så vi er tæt på dig.
Skal du trives og få succes, skal du have lyst til direkte kundekontakt, for i vores verden handler alting om kunderne og deres tilfredshed. Rigtig mange af os taler og skriver derfor med kunderne hver dag. Du skal også have lyst til at lære nyt og blive dygtigere – drømmer du om at blive vores næste direktør, er det helt fint, så længe du husker også at være en god og hensynsfuld kollega. Du må heller ikke være bange for at prøve nye ting og kaste dig selv lidt ud på dybt vand. Fejl er helt ok, bare du lærer af dem. Derudover har du:
Ud over din løn og det tilhørende har du også en hel masse andre tilbud som medarbejder i Topdanmark. Dels kan du glæde dig til sund og ikke mindst velsmagende mad i kantinen og gratis frugt. I vores sportsklub har vi 13 underklubber med alt lige fra fodbold og floorball til fiskeri, dykning og golf. I vores Social Club handler det om oplevelser sammen med kollegerne, og her står den bl.a. på vinsmagninger, biograf og teaterture. Er du til kunst, har du kunstforeningen. Og så er der selvfølgelig festerne. Og de er gode.
Hvis du vil vide mere om uddannelsen, kan du læse mere her
Send venligst din ansøgning senest den 27. februar 2022, indholdende motiveret ansøgning, CV, samt adgangsgivende eksamenbevis. Du er også velkommen til at medsende en kort video af dig selv.
Du søger en elevplads hos os ved at klikke på "Ansøg nu" knappen,- vælge den lokation, som passer dig bedst. Bemærk, at straffeattest skal forevises såfremt du bliver inviteret til rekrutteringsdag. Vi forventer at rekruttere i løbet af februar 2022.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR-konsulent Susanne Ohlsén på telefon 30 36 83 48 eller uddannelsesansvarlig Jannik Lundsbjerg på telefon 60 96 97 98. Du kan også sende os en mail på uddannelse@topdanmark.dk.
Vi glæder os til at høre fra dig!
Venligst henvis til elevportalen.dk ved ansøgning
Topdanmark, Vejle
Boeskærvej 11A
7100 Vejle
Ansøgningsfrist: 27. februar 2022
Tiltrædelse: 1. september 2022
Susanne Baun Ohlsén, HR Konsulent
tlf.: 30 36 83 48
uddannelse@topdanmark.dk
I Topdanmark bliver du uddannet i en innovativ og meningsfuld virksomhed. Her er både højt til loftet og kort vej fra den enkelte medarbejder til topledelsen. Hos os får du energi til at skabe bedre resultater og du får større muligheder for udvikling. Socialt ansvar og bæredygtighed spiller en vigtig rolle for os. Ikke fordi det er moderne, men fordi vi er sat i verden for at holde hånden under danskerne. Som en del af Topdanmark er du med til at understøtte samfundet, når der skal bygges op igen.
Vil du arbejde i en virksomhed, hvor det handler mere om at udvikle sig og mindre om at gøre som i går? Og har du færdiggjort en gymnasieuddannelse eller EUX med speciale i finans? Så kan du få en af Danmarks mest udfordrende og sjoveste elevuddannelser, hvor der er plads til mere dig.