FREJA baner vejen! Vil du med på holdet?
Bliv speditørelev hos FREJA og få branchens bedste og dygtigste kolleger samt en hverdag med højt til loftet og masser af ansvar.
Er du serviceminded, nysgerrig og omstillingsparat? Trives du i en dagligdag, hvor du har mange bolde i luften, og kan du både arbejde selvstændigt og i teams? Så er du måske vores nye kontorelev.
Vi er nemlig på udkig efter 2-3 kontorelever med speciale i offentlig administration pr. 1. september 2023.
Vi tilbyder
Kontakt din handelsskole hvis du er i tvivl, om du opfylder betingelserne.
Hvem er vi
I Mariagerfjord Kommune er vi 350 administrative medarbejdere fordelt på rådhuse i Hobro, Mariager, Arden og Hadsund. Vi varetager mange forskellige funktioner og vi løber stærkt, yder den bedst mulige service for borgere og kollegaer og udvikler os konstant. Vi kan tilbyde dig en spændende elevplads med fokus på offentlig administration.
Elevtiden løber fra den 1. september 2023 til den 31. august 2025, og du kommer til at arbejde i forskellige afdelinger, der kan ligge i Hadsund, Arden, Mariager og Hobro. Derfor kan du forvente, at du får en alsidig uddannelse og erfaringer med mange forskellige arbejdsfunktioner.
Løn efter gældende overenskomst.
Spørgsmål
Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at henvende dig til Uddannelsesansvarlig Jeanette Lindorff Bager på mail jeaba@mariagerfjord.dk eller tlf.: 97 11 34 31.
Ansøgningsfrist
Tirsdag den 27. februar 2023.
Samtalerne forventes afholdt på følgende tidspunkter:
1. runde
mandag den 6. marts 2023
tirsdag den 7. marts 2023
2. runde
torsdag den 9. marts 2023
Send din ansøgning
Klik på ”Ansøg nu” og vedhæft din ansøgning, dit CV og anden relevant dokumentation.
Mariagerfjord Kommune lægger vægt på at være en attraktiv arbejdsplads, og vi arbejder ud fra visionen om, at vores kommune skal være et godt sted at bo, leve og arbejde.
Kørekort:
A10
Sted
Mariagerfjord Kommune
Nordre Kajgade 1
9500 Hobro
Datoer
Ansøgningsfrist: 27. februar 2023
Tiltrædelse: 1. september 2023
Kontakt
Uddannelsesansvarlig Jeanette Lindorff Bager
(+45) 97 11 34 31
Jeaba@mariagerfjord.dk
Find vej
Alle ansatte i Mariagerfjord Kommune arbejder hen mod samme mål: At give kommunens borgere den bedst mulige service. Når medarbejdere skal udvikles, tager vi altid udgangspunkt i kerneopgaven.
Godt arbejde kræver en god arbejdsplads.
En klar forudsætning for, at vi kan yde den bedst mulige indsats, er at vi har det godt på vores arbejdsplads. Mange ting er med til at skabe en god arbejdsplads, men en af de allervigtigste er medarbejderne selv. Vi har en stor del af ansvaret for, om det er rart at komme på arbejde. Der kan ikke opstilles faste regler for, hvordan vi får en god arbejdsplads, men ved hjælp af et sæt fælles værdier og fælles adfærd får vi nogle retningsliner, der kan føre os i en fornuftig retning..
Følg os, eller send en mail