FREJA baner vejen! Vil du med på holdet?
Bliv speditørelev hos FREJA og få branchens bedste og dygtigste kolleger samt en hverdag med højt til loftet og masser af ansvar.
Har du flair for tal og drømmer om en fremtid med økonomi og regnskab? Så læs med her og få muligheden for at blive en del af Boligkontoret Danmark.
Vi søger en ansvarsbevidst økonomielev, der ønsker en solid uddannelse med en grundig oplæring i et bredt udvalg af de talrige spændende opgaver, der er i en moderne økonomi- og regnskabsafdeling. Du vil blive ansat i en af landets største almene boligadministrationer på vores hovedkontor på Havneholmen, hvor vi ser frem til, at du skal være en del af vores team.
Herudover får du også mulighed for kortvarigt at komme rundt i andre afdelinger, så du får et godt indblik i, hvordan forretningen hænger sammen, og hvad dine opgaver bidrager med.
Vi forventer, at du har bestået, eller forventer at bestå en af følgende ungdomsuddannelser med HHX, STX eller HTX suppleret med EUS/HGS grundforløb eller EUX merkantil og har opfyldt adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i økonomi.
Hos Boligkontoret Danmark får du et spændende uddannelsesforløb, der veksler mellem oplæring hos os og skoleforløb på Niels Brock i København. Du får rig mulighed for at udvikle dig både fagligt og personligt og desuden vil du med tiden få mere ansvar og i den sammenhæng flere selvstændige opgaver. Du vil få tilknyttet en elevansvarlig som støtte, som du til enhver tid kan gå til og få råd og vejledning af.
Du vil indgå i et team med en masse kompetente, erfarne og imødekommende kollegaer i et uformelt arbejdsmiljø. Når du er færdigudlært, tilbyder vi dig minimum 3 måneders fastansættelse - dog har vi tidligere haft stor succes med at fastansætte vores elever.
Vi tilbyder dig gode arbejds- og personaleforhold med bl.a. frokostordning, personaleforening samt løn i henhold til gældende overenskomst. Din arbejdstid er 37 timer om ugen inkl. frokost. Vi har flextid, så arbejdstiden kan individuelt tilpasses.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte regnskabschef Mads Carstensen på telefon 73 76 21 53 eller mail: maca@bdk.dk.
Send os din ansøgning og CV ved at trykke på ”Ansøg Nu” knappen senest den 31. marts 2023. Vi glæder os til at høre fra dig. Vi afholder samtaler løbende, så tøv ikke med at sende din ansøgning afsted.
Ønsket tiltrædelse er 1. september 2023.
På vores hjemmeside www.bdk.dk kan du læse mere om os.
Venligst henvis til elevportalen.dk ved ansøgning
Sted
Boligkontoret Danmark
Havneholmen 21
1561 København V
Datoer
Ansøgningsfrist: 31. marts 2023
Tiltrædelse: 1. september 2023
Kontakt
Regnskabschef Mads Carstensen
(+45) 73 76 21 53
maca@bdk.dk
Find vej
Boligkontoret Danmark er et non-profit, alment administrationsselskab, der har til formål at virke som administrator og konsulent for almene boligforeninger og boligselskaber. Vores opgave er at udføre alle administrative, økonomiske og tekniske opgaver i forbindelse med administration af alment boligbyggeri under opførelse og i drift. Vi administrerer godt 31.000 lejeboliger for en lang række boligselskaber samt ældre- og plejeboliger i kommuner/regioner over hele landet. Herudover yder vi IT-drift for boligselskaber med godt 35.000 boliger.
Følg os, eller send en mail