Ansøgningsfristen er udløbet

Vil du være med til at skabe Danmarks bedste arbejdsplads?

Kontorelever med speciale inden for offentlig administration

Kontorelever søges til Ishøj Kommune, med ansættelse pr. 1. september 2023

Uddannelsen er 2-årig, og vi tilbyder en elevplads med speciale i offentlig administration. Den teoretiske del består af 9 ugers skoleophold samt 3-5 ugers valgfag. Hertil kommer 1 uges studieophold i Bruxelles og 1 uges fagprøveskrivning. Skoleopholdene afvikles på NEXT i Ballerup, og uddannelsen afsluttes med en fagprøve og mundtlig eksamen. For at sikre kvaliteten i forløbet, er du under hele din uddannelse tilknyttet både en oplærings- og elevansvarlig, som begge står til din rådighed, når du har brug for det.

Vi tilbyder en alsidig uddannelse med gode kolleger og højt til loftet.

Der er mulighed for elevstillinger i:

  • Fællesadministrationen i Center for Ejendomme og Arealer og Center for Byudvikling og Natur
  • Center for Ledelse og Strategi og Lønteamet
  • Boligteamet og Borgerservice

Ligesom du vil stifte bekendtskab med mange andre arbejdsområder i Ishøj Kommune.

Den 2-årige uddannelsen veksler mellem praktik i kommunen og skoleophold. Mens du er på skole, skal du deltage i en studietur til Bruxelles.

Der vil blive udarbejdet en uddannelsesplan for dig.

Vi forventer, at du har bestået eller forventer at bestå:

  • HG, HGV, HGS EUX, EUV, EUS med kontorretning
  • HHX
  • HTX, STX eller HF, der er suppleret med 5 ugers kontorretning (EUS)
  • Er du fyldt 25 år, er startet på uddannelsen efter 1. august 2015 og har relevant erhvervserfaring/uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af studievejlederen på en handelsskole
  • Hvis du allerede har en RKV (real kompetence vurdering), bedes den medsendt

Derudover skal du:

  • Være engageret, målrettet og have ambitioner, både på dine egne såvel som organisationens vegne
  • Have gode formuleringsevner – mundtligt såvel som skriftlig
  • Besidde viljen og evnerne til at samarbejde Kunne arbejde selvstændigt med dine opgaver, og være opsøgende på nye opgaver og muligheder
  • Udvise situationsfornemmelse, både når du arbejder internt i organisationen og i mødet med borgerne
  • Være fleksibel med forståelse for den organisation du bliver en del af

Hvis dette har vakt din interesse, så send en ansøgning vedlagt dit CV og eksamensbeviser.

Ishøj Kommune ønsker at afspejle samfundet. Derfor opfordres kvinder og mænd uanset alder, religion, handicap og etnisk baggrund til at søge.

Ishøj Kommune har røgfri arbejdstid.

Hvis du vil vide mere om at arbejde i Ishøj Kommune, kan du kigge videre her.

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler medio maj.

Venligst henvis til elevportalen.dk ved ansøgning


Sted

Ishøj Kommune
Ishøj Store Torv 20
2635 Ishøj

Datoer

Ansøgningsfrist: 4. maj 2023
Tiltrædelse: 1. september 2023

Kontakt

Joan Marianne Hjelt Jørgensen
(+45) 43 57 73 54
(+45) 21 74 68 80



Find vej

.

Kære nye medarbejder

Velkommen til Ishøj Kommune. Vi er glade, for at du har valgt at arbejde i Ishøj Kommune, og vi håber, at du bliver glad for at arbejde her.

Du er blevet ansat i en kommune, hvor vi sætter fællesskabet i centrum. Vores mission er, at "vi er til for borgerne og det kommunale fællesskab". Vi er kendetegnet ved at have kort afstand mellem medarbejdere og ledere - men højt til loftet. Vi er e organisation med en høj grad af frihed, men med et stærkt fælles værdigrundlag, der hviler på lederskab og følgeskab, hvor alle, ledere såvel som medarbejdere - tager del i at skabe en velfungerende organisation, der lykkes med kerneopgaven.

() På lager
  Gem til senere

 ANNONCE

Elevportalen.dk / Future & Co

Store Kongensgade 81A
DK-1264 København K
CVR: 31584698

Få hjælp til jeres annoncering:

info@elevportalen.dk
Tlf.: 32 500 598

RSS FeedPersondatapolitikHandelsbetingelser

© 2025 IKKE AKTIVERET LICENS — Designed by DAN®