FREJA baner vejen! Vil du med på holdet?
Bliv speditørelev hos FREJA og få branchens bedste og dygtigste kolleger samt en hverdag med højt til loftet og masser af ansvar.
Hjælp Greve Kommune med at realisere de politiske visioner om stærke fællesskaber, borgerinddragelse og bæredygtig fremtid. Bliv kontorelev i Greve Kommune med fokus på økonomi, indkøb og ledelsesinformation. Du starter 1. september 2023.
Vi tilbyder dig en meningsfuld, sjov og lærerig uddannelse, som gør dig attraktiv på arbejdsmarkedet efter endt elevtid. Du vil som elev med speciale i offentlig administration få en varieret hverdag i en organisation, hvor der er fokus på faglig stolthed, på at få tingene til at lykkes og på humor og omtanke for hinanden. Du vil opleve et miks af en række faste opgaver, som du selvstændigt får ansvaret for og en række udviklingsopgaver, som du kan sætte dit eget præg på.
Du får muligheden for at prøve kræfter med forskellige fagområder inden for økonomi, indkøb og ledelsesinformation. Dine opgaver bliver alt fra markedsføring af grønne varekataloger og genbrugsbyttebørs i kommunens e-handelsportal til udvikling af befolkningsprognoser, som hjælper politikerne med at forudse behovet for daginstitutioner, skoler og plejecentre i fremtiden.
Du bliver en del af Center for Økonomi & HR. Centrets primære formål er at understøtte organisationen, når det kommer til økonomi, udbud og indkøb samt HR, og vi er således en vigtig sparringspartner for både institutioner, fagcentre, Direktionen og Byrådet.
Du vil undervejs være tilknyttet flere teams, og du vil opnå kompetencer ift.:
Vi vægter tryghed i ansættelsen og en elevuddannelse, som er målrettet. Du vil derfor få tilknyttet en elevvejleder, der følger dig gennem dit elevforløb, og du bliver oplært af fagligt dygtige oplæringsansvarlige. Dit elevforløb vil følge en uddannelsesplan, og der vil løbende blive afholdt evalueringssamtaler, så vi sikrer kvalitet og udvikling i dit uddannelsesforløb.
Som person er det vigtigt, at du har gode samarbejdsevner, har en høj arbejdsmoral, er nysgerrig og tør gå nye veje, og så motiveres du af at yde en god service. Vi forventer, at du brænder for at vise os dit engagement i opgaveløsningen, at du er interesseret i at lære, er kvalitetsbevidst og er god til at overholde deadlines.
Du har gode It-kompetencer, herunder kendskab til Office pakken, har flair for tal, data og kommunikation og er god til at formulere dig, både mundtligt og skriftligt.
Du har bestået eller forventer at bestå:
Er du over 25 år, er startet på uddannelsen efter 1. august 2015 og har relevant erhvervserfaring/uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af studievejlederen på en handelsskole. Realkompetencevurderingen, skal du vedlægge din ansøgning.
Du bliver ansat efter overenskomsten for administration og It indgået mellem KL og HK/Kommunal. Arbejdstiden udgør 37 timer pr. uge. Lønnen udgør pr. 01.01.2023 på 1. år 15.767,28 pr. måned og på 2. år kr. 16.410,47 for elever under 25 år. Er du over 25 år er lønnen kr. 23.602,50 pr. måned.
Vi forventer at modtage en motiveret ansøgning, et CV og aktuelle eksamensbeviser. Du kan uploade dine ansøgninger under ”Dokumenter” via "ansøg nu" knappen.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte elevkoordinator Camilla Norén Lindgreen på telefon 4397 9562 eller tidligere kontorelev Louise Wind Andersen på telefon 4397 3243.
Du kan læse mere om Greve Kommune og de enkelte centre på www.greve.dk og læse om det at være kontorelev i Greve Kommune her.
Vi afholder to samtalerunder i uge 26 og 27. I forbindelse med 2. samtale gør vi brug af en faglig case.
Venligst henvis til elevportalen.dk ved ansøgning
Sted
Greve Kommune
Rådhusholmen 10
2670 Greve
Datoer
Ansøgningsfrist: 25. juni 2023
Tiltrædelse: 1. september 2023
Kontakt
Lønkonsulent, Camilla Norén Lindgreen
(+45) 43 97 95 62
cnl@greve.dk
Find vej
Greve Kommune ser forskellighed som en ressource og værdsætter, at vores medarbejdere kommer med forskellig baggrund, personlighed og kompetencer.
I Greve Kommune tænker vi effekt for borgerne (Effekt for borgerne)
Lige nu er vi ca. 2650 ansatte, som skaber rammerne for at Greve Kommune er et attraktivt sted at leve, arbejde og drive virksomhed.
Følg os, eller send en mail