Ansøgningsfristen er udløbet

Kontorelev (Office Trainee)

KONTORELEV HOS RED ACCOSIATES

ReD Associates søger en kontorelev til vores kontor i København fra 1. september 2023 eller senere, og tilbyder en unik mulighed for at gennemføre en kontoruddannelse med speciale i administration i en travl og international strategikonsulentvirksomhed. 

Du bliver en del af Admin-teamet med reference til vores HR & Operations Manager og kommer til at arbejde tæt sammen med det bredere Operations-team, der inkluderer Finance, IT, Marketing og People. I Admin-teamet tager vi os af og støtter en lang række opgaver, processer og projekter, og du kommer til at spille en vigtig rolle i at støtte vores organisation, mens du lærer om den interne drift. Vores arbejdssprog er engelsk. 

OM JOBBET 

Som kontorelev kommer du til at arbejde med en blanding af administrative og operationelle opgaver med stor støtte fra dit team og din mentor. Efterhånden som du lærer og udvikler dig, vil du få mere ansvar og selvstændige arbejdsområder. Nogle opgaver vil derfor blive udført selvstændigt og andre gange i samarbejde med dine kolleger. 

ARBEJDSOMRÅDER

Du kan forvente at prøve kræfter med følgende opgaver 

Supportere EU Partner Gruppen: 

  • Planlægning (og ændringer) af møder og problemløsning af kalenderkonflikter. 
  • Booking af rejser med alt hvad der tilhører. 
  • Forskellige ad hoc-opgaver såsom mindre researchopgaver, afsendelse af bog osv. 

Assistere HR & Operations Manager 

  • Vedligeholdelse af medarbejderdata i vores HRIS-system. 
  • On- og offboarding processer for vores kollegaer. 
  • Udarbejdelse af dokumenter og kontrakter. 
  • Registrering og indberetning af sygefravær og orlov. 
  • Ansøgning om arbejds- og opholdstilladelser. 

Støtte og samarbejde med det bredere driftsteam: 

  • Sikre, at folk udfylder deres udgifts- og tidsregistrering. 
  • Planlægning og udførelse af interne events og ud-af-huset arrangementer. 
  • Planlægning og koordinering af lærings- og udviklingsinitiativer. 
  • Front office-opgaver, når receptionisten er på ferie/syg. 

KVALIFIKATIONER OG ERFARING 

Om dig

Du er en positiv og udadvendt person, der kan lide at møde nye mennesker, løse problemer og assistere dine kolleger med forskellige opgaver - store som små. Det er vigtigt, at du er god til at have mange bolde i luften og på samme tid er omhyggelig og detalje orienteret. 

Derudover forventer vi, at du har følgende kvalifikationer: 

  • Kendskab til Office pakken og outlook.
  • Ivrig efter at lære nye ting og udvikle dine færdigheder. 
  • Punktlig og kan overholde deadlines.
  • Føler sig sikker i at kommunikere på både dansk og engelsk, da vi bruger begge sprog til hverdag.
  • Gennemført eller i den nærmeste fremtid gennemfører HHX, EUX eller STX/HTX/HF suppleret med et 5-ugers grundforløb (EUS5) med speciale i administration. 

HVAD VI TILBYDER 

Vi tilbyder dig et toårigt uddannelsesforløb med grundig oplæring i administrative opgaver, med mulighed for at være med til at præge din rolle og dine ansvarsområder ud fra dine interesser, mål og kvalifikationer. Vi stræber efter at udvikle dig både fagligt og personligt, så du får et solidt fundament for din fremtidige karriere. 

Du kommer til at arbejde på et ungt og dynamisk kontor, i hjertet af København med en smuk udsigt over Kongens Have. Vi tilbyder frokostordning og gratis kaffe, te, snacks m.m. og et rigt socialt liv med fredagsbar, bogklub, kulturelle udflugter, sommer- og julefester m.m. 

HAR VI FANGET DIN INTERESSE? 

Hvis ovenstående har fanget din interesse, så send os gerne din ansøgning inden d. 31. august.
Vi indkalder løbende til samtale, så send den gerne hurtigst muligt. Der gøres derudover opmærksom på at dele at samtalen vil foregå på engelsk. 

Vi glæder os til at høre fra dig. 

Venligst henvis til elevportalen.dk ved ansøgning


Sted

ReD Associates
Kronprinsessegade 20
1306 København K

Datoer

Ansøgningsfrist: 31. august 2023
Tiltrædelse: 1. september 2023

Kontakt

Marina Bode
(+45) 33 33 70 44
info@redassociates.com



Find vej

.

ReD Associates uses Human science to put people back at the center of business decision-making

We are a human science-based strategy consultancy

Since 2005, we have worked with global companies and foundations, C-suite, and boards to create meaningful change in product, sales, marketing, and R&D. We are based in Copenhagen, New York, Paris, and the Bay Area.

We are a community of people who are passionate about understanding the human condition and solving society’s most challenging questions. Our international staff and diversity of perspectives enables us to ask culturally relevant questions and explore the world in open-ended ways. 

We understand people by understanding their worlds. Our wide-eyed curiosity and open-ended process of discovery is guided by the anthropologists, sociologists, economists, journalists, and designers who make up our team.

() På lager
  Gem til senere

 ANNONCE

Elevportalen.dk / Future & Co

Store Kongensgade 81A
DK-1264 København K
CVR: 31584698

Få hjælp til jeres annoncering:

info@elevportalen.dk
Tlf.: 32 500 598

RSS FeedPersondatapolitikHandelsbetingelser

© 2025 IKKE AKTIVERET LICENS — Designed by DAN®