FREJA baner vejen! Vil du med på holdet?

Bliv speditørelev hos FREJA og få branchens bedste og dygtigste kolleger samt en hverdag med højt til loftet og masser af ansvar.

Elev i Ahlsell

Investér i din karriere og bliv elev. Hos Ahlsell får du en eksklusiv elevuddannelse med fri i weekenderne og masser af sammenhold.

Bliv elev i Lidl

Er du på udkig efter en elevplads, hvor du får de bedste kollegaer, et godt oplæringsforløb og 1.000 kr. ekstra hver måned?

Elev i Ahlsell

Investér i din karriere og bliv elev. Hos Ahlsell får du en eksklusiv elevuddannelse med fri i weekenderne og masser af sammenhold.

Bliv elev i Lidl

Er du på udkig efter en elevplads, hvor du får de bedste kollegaer, et godt oplæringsforløb og 1.000 kr. ekstra hver måned?

Ansøgningsfristen er udløbet

IT-supporten på CBS søger en IT-support elev

Vi søger en problemknuser med et godt overblik, der finder glæde i at støtte CBS’ godt 21.000 studerende og 2000 medarbejdere med deres IT-problemer.

I løbet af din elevperiode vil du få kendskab til endpoint management (Windows/Mac), netværksprintere, softwareløsninger, netværksopsætning samt daglig support af de omkring 300 forskellige systemer, som CBS har i deres systemportefølje. Du kommer til at møde CBS’ brugere både ansigt til ansigt i skranker og på kontorer på forskellige lokationer samt over telefonen og skriftligt via vores sagssystem. Det er derfor vigtigt, at du besidder gode kommunikationsegenskaber og er i stand til at supportere vores brugere via de forskellige kanaler.

Vi arbejder i IT-supporten med fejlfinding, dokumentation og kommunikation, og for os handler det om at finde den gode løsning, som sikrer stabil drift og gør, at medarbejdere og studerende på CBS har en problemfri arbejdsdag. Det vigtigt for os, at du er med på at dele viden på tværs med alle kollegaer i IT-afdelingen, og bidrage til at skrive dokumentation ind i vores knowledgebase.

Eksempler på dine opgaver kan være:

  • Ad-hoc IT-support i vores fysiske skranker (”Campus Desks”)
  • Udarbejdelse af dokumentation, guides og vidensdeling
  • Almindelige tekniske opgaver inden for AV i vores undervisningslokaler og mødelokaler
  • Troubleshooting af sager blandt andet indenfor AD, O365, VDI, Windows, Mac, Print, Filshares, DNS, telefoni og netværk
  • Deltage engageret i at yde en god service overfor vores brugere
  • Installation og re-installation af klienter til medarbejdere på CBS

Du kan svare ja til følgende:

  • Du skal have bestået grundforløbet på Data- og Kommunikationsuddannelsen eller tilsvarende, men der er mulighed for også at få grundforløbet under uddannelsen
  • Du har let ved at sætte dig ind i nyt udstyr og nye systemer
  • Du taler engelsk og dansk
  • Du er mødestabil
  • Du tager ansvar for den gode oplevelse
  • Du er imødekommende og service-minded
  • Du vil gerne ud på campus og møde kollegaer og brugere
  • Du arbejder struktureret og har ordenssans

Hvem er vi?

I vores team i IT-supporten trives vi med at løse problemer, og leverer god service overfor vores brugere. Vi er en stor flok på 20 faste medarbejdere og ca. 25 studentermedhjælpere. Vi er mange, og det er vigtigt for os, at brugerne ser os som én samlet support, uanset om de taler med Allan, Julie eller Ali. Du kommer til at sidde i et åbent kontorlandskab på vores campus på Solbjerg Plads, da det for os er vigtigt med god sparring og muligheden for let at kunne tale med hinanden.

I IT-supporten er god service og samarbejde i højsædet, og vi bidrager alle i fællesskab til at sikre at vi er mere end et telefonnummer og en serviceportal. Vi er fordelt på to lokationer på Frederiksberg, men har aktiviteter i alle CBS’ bygninger der ligger spredt ud over Frederiksberg.

Foruden IT-Supporten består IT-afdelingen af enhederne Systemintegration, Drift, Arkitektur og Projekt med i alt 80 fastansatte medarbejdere. Vi vægter samarbejdet på tværs meget højt og ser det som vores fornemste opgave sammen at levere de rette IT-services til CBS.

Vi tilbyder:

  • Fokus på at give dig en god start og oplæring samt løbende sparring, så du er bedst muligt rustet til at løse dine opgaver
  • En varieret hverdag, hvor du skal tænke kreativt og løsningsorienteret
  • Muligheden for at fordybe dig i svære opgaver, der udvikler dine IT-evner
  • Et alsidigt miljø, der aldrig står stille, og som udvikler din evne til at tænke ”på tværs”
  • En uformel omgangsform

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til IT-support chef Jeppe Udklit Svendsen, js.it@cbs.dk, +45 4185 2228.

Løn og ansættelsesvilkår

Ansættelse og aflønning sker i henhold til Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomsten) og efter organisationsaftalen mellem Skatteministeriet og Dansk Metal. Arbejdstiden er 37 timer ugentligt.

Stillingen er til besættelse 1. september 2024.

Stillingen er en 2-årig uddannelsesstilling og i løbet af uddannelsestiden vil der indgå skoleophold på TEC.

Ansøgningsfrist

Ansøgningsfristen er den 25. februar 2024. Samtaler forventes at blive afholdt i uge 9.

Din ansøgning

Du søger stillingen online via "Ansøg nu" knappen, hvor du udfylder ansøgningsformularen samt vedhæfter ansøgning med oplysninger om tidligere beskæftigelse, eksamenspapirer og CV.

Venligst henvis til elevportalen.dk ved ansøgning


Sted

CBS, Copenhagen Business School
Solbjerg Plads 3
2000 Frederiksberg

Datoer

Ansøgningsfrist: 25. februar 2024
Tiltrædelse: 1. september 2024

Kontakt

IT-support chef Jeppe Udklit Svendsen
(+45) 41 85 22 28
js.it@cbs.dk



Find vej

.

WE TRANSFORM SOCIETY WITH BUSINESS

CBS er et globalt anerkendt business universitet med dybe rødder i den nordiske, socioøkonomiske model. Vi har et bredt fokus på erhvervslivets og samfundets udfordringer i det 21. århundrede. Derfor har vi en samlet portefølje af tværfaglig forskning og uddannelse af høj kvalitet, der har styrket generationer af fagfolk og ledere i den private sektor og andre steder.

Universitetet ligger på Frederiksberg og har ca. 21.000 fuldtids- og deltidsstuderende, 760 fuldtidsansatte videnskabelige medarbejdere, 210 ph.d.-studerende og 680 administrative medarbejdere samt en portefølje af bachelor-, kandidat-, MBA/EMBA-, ph.d.-og efter-/videreuddannelser udbudt på både dansk og engelsk.

Med vores globale profil følger en forpligtelse til at bidrage til udviklingen af transformative kompetencer hos studerende, kandidater og virksomhedsledere gennem vores uddannelsesaktiviteter og muligheder for livslang læring. Komplekse udfordringer kræver en fælles indsats, og derfor fokuserer vores strategi på at styrke nuværende og starte nye partnerskaber med andre videnskaber, erhvervslivet, myndigheder og civilsamfundet.

() På lager
  Gem til senere

Manager Trainees

Sæt gang i din lederkarriere i Matas

Vores Manager Trainee-uddannelse er et særligt spor til dig, der vil gå ledervejen. Så udover at følge den klassiske elevuddannelse, får du den teori og vejledning, der skal til, så du efter de 2 år kan blive en del af lederteamet i en butik.

Shippingelever

Shippingelever søges til SDK

Vi søger talenter til vores lokationer i Aalborg, Fredericia og Køge – og derfor har vi brug for dig! Hos SDK er vi en del af det blå Danmark, og hele verden er vores legeplads, så har du mod på at få udvidet din horisont, så er det nu, du skal slå til!

Revisortrainees & Graduates

Kickstart din karriere hos EY

Er du vild med tal? Drømmer du om en karriere inden for revision, regnskab og rådgivning?
Så JOIN EY! Og lad vores revisortrainee-uddannelse skyde dine ambitioner i gang i det tempo, der passer DIG.

elever

GRIB CHANCEN - Matas søger elever

Elsker du at give den gode kundeservice? Leder du efter muligheden for at dyrke din interesse for skønhed og velvære? Som elev i Matas får du viden om beauty, helse, kundebetjening, salgsteknikker og meget mere!

Følg ELEVPORTALEN.DK

RSS FeedPersondatapolitikHandelsbetingelser

© 2024 IKKE AKTIVERET LICENS — Designed by DAN®