FREJA baner vejen! Vil du med på holdet?

Bliv speditørelev hos FREJA og få branchens bedste og dygtigste kolleger samt en hverdag med højt til loftet og masser af ansvar.

ANNONCE

ANNONCE

ANNONCE

ANNONCE

ANNONCE

ANNONCE

Ansøgningsfristen er udløbet

Handelselev- Værkstedsadministration

Få en spændende uddannelse i en international virksomhed

En rigtig god start på et 2-årigt forløb

Som kontorelev i værkstedsadministrationen er du bindeled mellem kunden og mekanikeren på værkstedet. Du har personlig og telefonisk kundekontakt, og du får en bred indsigt i de administrative processer, herunder fakturering og digital markedsføring.

Vi sørger for, at du får en grundig introduktion til jobbet og os som virksomhed. På den måde kommer du rigtig godt fra start, så du på sigt kan løse dine opgaver selvstændigt. Og samtidig får du lov til at udvikle dig i takt med, at du prøver de forskellige opgaver i praksis.

Faglige kvalifikationer

  • Du har bestået grundforløb - EUD, EUX, HHX - eller studentereksamen/HF suppleret med et 5-ugers EUS-forløb med specialet handel eller HG/HGS.
  • Hvis du er over 25 år, gælder de samme adgangskrav. Opfylder du ikke kravene, skal du kontakte en handelsskole for at få udarbejdet en realkompetencevurdering (RKV), som skal vedlægges din ansøgning.
  • Du er dygtig til IT og har flair for 'digital kundebetjening'.
  • Du er udadvendt, positiv og nysgerrig på at lære nyt
  • Du er struktureret og kan godt lide at der er orden i tingene
  • Ud over at du kan dansk, skal du kunne begå dig på engelsk.
  • Det er en fordel, men bestemt ikke et krav, hvis du har joberfaring fra en butik, en tankstation, som tjener, fodboldtræner eller noget helt andet.
  • Det gør ikke noget, hvis du har interesse for køretøjer og fremtidens grønne transportløsninger.
  • Har du et kørekort, er det en fordel, men ikke et krav.

Uddannelsesforløb

Som kontorelev inden for værkstedsadministration indgår du i det uddannelsesforløb, der officielt hedder: Handelsassistent, salg, brancheretning “Auto”.

Uddannelsen tager 2 år inkl. en afsluttende fagprøve, heraf 8-11 ugers skoleophold. 5-6 uger er fastlagte, og de resterende uger er med valgfag, som vi i fællesskab kan udvælge, så de bedst muligt understøtter din hverdag hos os.

Vores elever tilmeldes på den populære fagskole Business College Syd i Mommark på Als. Eleverne indlogeres på skolen, hvor der både er kost og logi samt sociale aktiviteter, der giver mulighed for at etablere et godt netværk.

Din løn under uddannelse

Din løn følger de gældende takster i Industriens Funktionæroverenskomst. På andet år af uddannelsen kan der, ved god arbejdsindsats, opnås ekstra løntilskud fra MAN.

Sådan lykkes du hos os...

Flotte temaer som en åben kultur, coaching og personlig udvikling betyder som du ved ingenting uden personligt engagement. For at vi lykkes med de markedsændringer vi står over for, er vi totalt afhængige af at have proaktive medarbejdere. Men hvad betyder det egentlig? For os betyder det, at vi har medarbejdere som forsøger at se det totale billede af forretningen, i stedet for kun den enkelte afdeling.

For at lykkes som en proaktiv medarbejder, så ligger det lidt i konceptet at du må være løsningsorienteret og nysgerrig. Du må være åben for tanken om at din gode idé potentielt bliver endnu bedre når du diskuterer den åbent med en kollega. Denne arbejdsmetodik lever tæt op til vores kerneværdi, Holdånd. Vi spiller nemlig hinanden gode. For at spille hinanden gode, kræver det at vi behandler hinanden med Respekt.

Respekt er jo et relativt subjektivt begreb og det er derfor vi prioriterer personlig udvikling og kompetenceudvikling; vi kan nemlig altid lære mere. Dette tror vi opbygger en professionel Integritet for dig som medarbejder og menneske, noget som igen er med til at øge din Beslutsomhed.

Det er nemlig disse fire værdier, Holdånd, Respekt, Integritet og Beslutsomhed vi tager med os på arbejde når vi efterlever den sidste og vigtigste af vores værdier, Kundefokus. Vi er faktisk ingenting uden vores kunder, og vi stræber at være en lidt bedre partner for dem hver eneste dag.

Hvad gør vi for, at du lykkes....

Du bliver en del af et professionelt team. Vi har fokus på at give dig en god uddannelse som kan bidrage til din personlige udvikling. Når du er åben og engageret, er det den motivation du har brug for at gøre et godt job.

Vi har elever og lærlinge i salg, administration, marketing og på værkstedet og vi sætter en ære i at tiltrække og uddanne unge talenter. Talenter som har lyst til at sætte sig i førersædet være en del af teamet.

Efter elevforløbet har du ikke bare opbygget erfaring fra dit eget fagområde, du har fået relevant erhvervserfaring fra en international virksomhed, som godt afsæt til din videre karriere.

Vil du høre mere om jobbet? .. så kan du kontakte:

Thomas Skougaard, direkte tlf.: 20 10 80 56, mail: thomas.skousgaard@man.eu

Venligst henvis til elevportalen.dk ved ansøgning


Sted

MAN Truck & Bus Danmark A/S
Stamholmen 219
2650 Hvidovre 

Datoer

Ansøgningsfrist: 10. marts 2024
Tiltrædelse: 1. august 2024 eller efter aftale

Kontakt

Thomas Skougaard
(+45) 20 10 80 56
thomas.skousgaard@man.eu



Find vej

.

Vil du se hvordan det er, at arbejde som elev hos MAN? Så se her hvad Cathrine fortæller..

MAN – med en stolt historie

Vidste du at MANs historie går mere end 250 år tilbage? I 1898 fusionerer to sydtyske maskinfabrikker under navnet Maschinenfabrik Augsburg-Nürnberg og heraf stammer de tre velkende bogstaver MAN, som vi kender dem den dag i dag.

I slutningen af 1800-tallet ansættes en ung, håbefuld ingeniør ved navn Rudolf Diesel, der opfandt det princip til forbrændingsmotorer, der i dag bærer hans navn og MAN fabrikken gav ham ressourcer til at realisere princippet.

For lidt over 100 år siden begyndte MAN således en ny æra. I dag er MAN en international koncern og en af verdens førende producenter af erhvervskøretøjer

() På lager
  Gem til senere

 ANNONCE

 ANNONCE

Følg ELEVPORTALEN.DK

RSS FeedPersondatapolitikHandelsbetingelser

© 2024 IKKE AKTIVERET LICENS — Designed by DAN®