FREJA baner vejen! Vil du med på holdet?
Bliv speditørelev hos FREJA og få branchens bedste og dygtigste kolleger samt en hverdag med højt til loftet og masser af ansvar.
Det er Køge Kommunes vision at være på forkant med fremtiden! Vil du være med på vognen og tage styringen over din egen fremtid? Så hop med som kontorelev hos os!
Arbejdstiden er på 37 timer om ugen inkl. frokostpause og flekstidsordning.
Du ansættes efter overenskomst mellem KL og HK/Kommunal.
Under din uddannelse vil du skifte mellem skoleundervisning og praktisk arbejde. Du får muligheden for at blive en del af to forskellige forvaltninger, der spænder bredt. Dine arbejdsopgaver kan variere; for eksempel kan du arbejde på rådhuset i Borgerservice, hvor du assisterer borgere med alt fra pas til kontanthjælp. Alternativt kan du arbejde decentralt, for eksempel på en skole, hvor du bidrager til at få hverdagen til at fungere optimalt for både elever, lærere og forældre. Du får ansvar i både direkte kontakt med borgerne og i samarbejde med dine kolleger på spændende projekter. Du kommer til at udvikle både dine faglige og personlige kompetencer. Vi har i alt fire forvaltninger i Køge Kommune;
Du kan læse mere om forvaltningerne her: Vores Organisation (koege.dk)
Du vil deltage i ni skoleophold, svarende til i alt 14 uger, fordelt over de to år som elev. Udover dette får du muligheden for at vælge op til fire valgfag, såsom excel, projektstyring, salg og markedsføring samt international handel. Dette giver dig en bred vifte af muligheder for at forme din egen karrierevej og åbner dørene for en række fremtidige muligheder.
Som en ekstra bonus kommer du også på en betalt studietur til Bruxelles sammen med dine medstuderende, hvilket giver dig en unik mulighed for at opleve og lære uden for klasseværelset.
At du tager ansvar for dit arbejde og din egen udvikling.
Arbejdet indebærer en del kommunikation via telefon og mail, så det er vigtigt, at du kan formulere dig klart både skriftligt og mundtligt. Du skal være god til at arbejde sammen med andre, da samarbejde og fagligt fællesskab er nøgleord hos os.
Du har bestået eller forventer at bestå:
Hvis du er 25 år eller derover, skal du vedhæfte en realkompetencevurdering til din ansøgning – se mere om dette på www.uddannelsesnaevnet.dk. Kontakt din handelsskole, hvis du er i tvivl, om du har de rette adgangskrav.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte vores uddannelsesansvarlige Elisabeth Olsen på mail elisabeth.olsen@koege.dk, tlf. 56672050 eller Helle Hansen på mail helle.schmidt@koege.dk, tlf. 56672270.
Du kan også kontakte kontorelev Jonas Stanley på mail jonas.stanley@koege.dk, tlf. 56672218 eller Kamilla Graversen på mail kamilla.graversen@koege.dk, tlf. 56672255.
Foruden ansøgning og CV, skal du uploade dit eksamensbevis og hvis du endnu ikke har modtaget dit eksamensbevis, skal du uploade dine sidste standpunktskarakterer. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format. Din ansøgning må meget gerne være en video.
I Køge Kommune ønsker vi, at medarbejdernes sammensætning afspejler samfundet, og ser frem til din ansøgning uanset personlig baggrund – vi ser kun på kvalifikationer og kompetencer.
Ansøgningsfrist d. 26 februar 2024. Ansættelsessamtaler vil blive holdt i uge 10.
Læs mere om Køge Kommune på www.koege.dk
Køge Kommune ønsker at fremme ligestillingen mellem mænd og kvinder uanset etnisk baggrund. Vi opfordrer derfor personer med dansk og anden etnisk baggrund at søge stillingen.
Venligst henvis til elevportalen.dk ved ansøgning
Sted
Køge Kommune
Torvet 1
4600 Køge
Datoer
Ansøgningsfrist: 26. februar 2024
Tiltrædelse: 1. september 2024
Kontakt
Elisabeth Olsen
(+45) 56 67 20 50
elisabeth.olsen@koege.dk
Find vej
I Køge Kommune er vi på forkant med fremtiden. Køge Kommune er et regionalt kraftcenter med 60.000 borgere, og en dynamisk arbejdsplads for 4.300 medarbejdere. Vi er en arbejdsplads, som vægter faglige fællesskaber højt, og som giver plads til udvikling og indflydelse. Køge Kommunes vigtigste ressource er medarbejderne, og vi arbejder sammen for at skabe en attraktiv arbejdsplads ud fra værdier som fleksibilitet og ansvar.