Investér i din karriere og bliv elev. Vi garanterer, at du vil udvikle dig både personligt og fagligt, og blive rustet til en spændende karriere i en virksomhed med fokus på salg og distribution af produkter til industribranchen. Opstart den 1. september 2024.
Vi satser på vores elever og tilbyder mange en fast stilling, når uddannelsen er færdiggjort.
Du skal være klar på at servicere vores leverandører og samarbejdspartnere med højt engagement og nysgerrighed. Du får ansvar, forskellige opgaver, et værdifuldt netværk og spændende udfordringer hver dag. Samtidig er der plads til humor og et godt fællesskab.
Som indkøbselev vil du få en bred pallette af arbejdsopgaver, hvor fokus vil være på de administrative og koordinerende opgaver før selve indkøbet foretages:
Så snart at du har gennemført de første skoleophold og opnået en grundlæggende viden omkring forretningsgangene, får du tildelt din egen produktkategori, hvor du selvstændigt får ansvar for de opgaver, der følger med, når en kategori skal varetages med indkøb, forhandling, lagerføring, markedsføring mv.
Vi tror på, at du med et selvstændigt ansvarsområde og egne opgaver, hurtigere opbygger brugbar viden og netværk, som skaber motivation og lyst til at lære endnu mere. På den måde stræber vi efter at være det bedste uddannelsessted og udgangspunkt for din videre karriere.
Mange elever fra kontor bliver til teamkoordinatorer, kategorichefer, salgschefer eller produktchefer med tiden.
Send os dit CV og uddannelsesbevis sammen med en kort ansøgning senest den 12. april 2024.
Adgangskrav: For at søge skal du før 1. september 2024 have afsluttet én af de følgende uddannelser: GF2 på EUD Business, GF2 på EUX Gymnasiet, være student fra HHX, eller være student fra STX, HTX eller HF og have bestået et EUS5-forløb.Som voksenelev over 25 år skal du kunne vise en realkompetencevurdering (RKV).
Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt Markedskoordinator, Maria Hejndorf Thygesen på tlf. 22 97 37 34. Ved øvrige spørgsmål kontakt People Talent Partner Cathrine Jensen på tlf. 25 19 26 94.
Mød vores elever og læs mere om elevuddannelsen.
Vi glæder os til at høre fra dig.
Du bliver en del af en moderne arbejdsplads, hvor vi har fokus på sammenhold, trivsel og karrieremuligheder. Vi har mere end 35 elever ansat på tværs af afdelinger. De arbejder inden for salg, butik, indkøb, administration og IT. Halvdelen af vores elever er voksenelever over 25 år.
Vi har en flad organisation med en uformel omgangstone og en åben ledelsesstil. Vi er på over 25 lokationer i hele landet og samarbejder på digitale platforme. Hver måned mødes vi på Teams til en status fra vores CEO Claudio Christensen, og du kan stille spørgsmål.
Vi er også en ansvarlig virksomhed. Vi har konstant fokus på at reducere vores klimaaftryk med nye initiativer, hvor vi senest har udskiftet pakkefyld, tape og papkasser i et stort emballageprojekt. Vi tager også socialt ansvar ved fx at tilbyde fleksjob, integrere flygtninge og igangsætte støtteaktiviteter.
Ahlsell har koncernkontor i Stockholm, Sverige, og er til stede i otte lande med flere end 300 butikker og 7500 medarbejdere. Dermed er Ahlsell Nordens største distributør inden for af installationsprodukter, værktøjer og forsyninger til professionelle. I Danmark har vi hovedkontor i Aalborg og Vallensbæk, 26 butikker og 11 selvbetjeningsbutikker.
Venligst henvis til elevportalen.dk ved ansøgning
Sted
Ahlsell
Håndværkervej 14
9000 Aalborg
Datoer
Ansøgningsfrist: 12. april 2024
Tiltrædelse: 1. september 2024
Kontakt
Markedskoordinator Maria Hejndorf Thygesen
(+45) 22 97 37 34
Find vej
Ahlsell er for alle dem, der fremstiller, installerer, bygger, reparerer og vedligeholder i industrien og byggeriet.
Som kundernes faglige allierede tager vi ansvar for at hjælpe vores kunder i en verden, hvor den eneste konstant er forandring. Med vores leverandører i ryggen er vi altid på forkant, så vi sammen med vores kunder kan reagere på ændrede krav og nye regler – og gøre smartere processer og bæredygtige muligheder til ny vækst.
I Danmark har vi hovedkontor i Aalborg og Vallensbæk, 26 butikker og 11 selvbetjeningsbutikker.
Den bedste tid i dit arbejdsliv
Mange af os har forskellige arbejdspladser gennem livet. Vi har en ambition om, at din tid i Ahlsell, skal være den bedste tid i dit arbejdsliv, når du engang ser tilbage på dit arbejdsliv.
Det skal være trygt og sjovt at arbejde i Ahlsell, og vi skal føle, at vores arbejde giver mening. Vi tror på, at når vi har glade medarbejdere, så kan vores kunder mærke det, når de handler med os, og vi kan hjælpe dem endnu bedre.
Vores værdier Ansvarlighed, Åbenhed og Enkelhed guider os i hverdagen, som et slags moralsk kompas, og når vi alle gør os umage for hver dag at leve op til værdierne og bidrage til et godt arbejdsmiljø, så tror vi på, at vi kan lykkes med at skabe den bedste tid i dit arbejdsliv.