FREJA baner vejen! Vil du med på holdet?

Bliv speditørelev hos FREJA og få branchens bedste og dygtigste kolleger samt en hverdag med højt til loftet og masser af ansvar.

ANNONCE

ANNONCE

ANNONCE

ANNONCE

ANNONCE

ANNONCE

ANNONCE

ANNONCE

Ansøg nu

Handelselev med speciale i logistik – Billund

Investér i din karriere og bliv elev. Vi garanterer, at du vil udvikle dig både personligt og fagligt, og blive rustet til en spændende karriere som fx teamleder med ledelsesansvar. Du bliver en del af vores Logistikcenter i Billund, hvor du primært vil blive tilknyttet vores driftsafdeling. Opstart den 1. september 2024.

Vi satser på vores elever og tilbyder mange en fast stilling, når uddannelsen er færdiggjort.

Få eksklusiv elevuddannelse! Oplev sammenhold og studietur

  • Du får en praktisk erhvervsuddannelse med en normal arbejdstid mellem 7.00-16.00 samt fri i weekenderne. Det er dog planlagt, at du i løbet af din uddannelsesperiode skal indgå i vores aftenhold. Aftenarbejde vil derfor forekomme ca. 3-6 uger årligt.
  • Du afslutter efter to år uddannelsen med en skriftlig fagprøve, som skal forsvares ved en mundtlig eksamen.
  • Du skal igennem syv til tolv skoleophold af fem dages varighed, hvor et af skoleopholdene vil være en studietur til udlandet.
  • Du bliver tilknyttet en uddannelsesinstitution nær dig (fx IBC Kolding), hvor du vil modtage undervisning sammen med andre logistikassistentelever.
  • Vores handelselever med speciale i salg går samlet på ét hold, hvor du som logistikassistentelev får mulighed for at være med på de skoleophold, der giver faglig værdi og har din interesse. Vi ønsker at skabe en særlig holdånd blandt vores elever, og give dem indsigt i hinandens fagområder.
  • Du får gennem uddannelsesforløbet en bred kontaktflade med hele Logistikcenteret.

Kom og vær med til at give vores kunder en god oplevelse

Du får ansvar, forskellige opgaver, et værdifuldt netværk og spændende udfordringer hver dag. Samtidig er der plads til humor og et godt fællesskab.

Du vil undervejs i dit elevforløb få indsigt i og rotere mellem vores forskellige afdelinger på Logistikcenteret. Du kommer til at rotere mellem vores varemodtagelse, returafdeling, ekspedition, forsendelsesafdeling, kundeservicecenter, lagersupport, produktion og sikring samt Easy Supply. På den måde bliver du klædt på til bedst muligt at kunne varetage de mange forskelligartede arbejdsopgaver samt på sigt at indtræde i en rolle som teamlederaspirant.

Som logistikassistentelev vil du få en bred pallette af arbejdsopgaver:

  • Du modtager varer og indlagrer dem på lageret
  • Du ekspederer varer, pakker og forsender dem til kunderne
  • Du afhjælper kunder i form af fejlreklamationer
  • Du producerer kit, nøgler, slanger og afsender eksport ordre
  • Du løser diverse ad-hoc opgaver i relation til drift, ekspedition, varemodtagelse etc.

Husk på, vi forventer ikke, at du ved en masse om fx vores produkter eller det at begå sig på et lager. Vi satser på de kandidater, der har gå-på-mod og gerne vil lære om vores organisation og arbejdsprocesser samt på sigt kan se sig selv i en rolle som teamleder med ledelsesansvar.

Investér i din karriere - søg nu!

Sanistål er en del af Ahlsell og skifter snart navn. Det gør os og karrieremulighederne på tværs af landegrænser endnu større. Mange elever fra kontor bliver til teamkoordinatorer, kategorichefer, salgschefer eller produktchefer med tiden.

Send os dit CV og uddannelsesbevis sammen med en kort ansøgning senest den 31. maj 2024.

Adgangskrav: For at søge skal du før 1. september 2024 have afsluttet én af de følgende uddannelser: GF2 på EUD Business, GF2 på EUX Gymnasiet, være student fra HHX, eller være student fra STX, HTX eller HF og have bestået et EUS5-forløb.Som voksenelev over 25 år skal du kunne vise en realkompetencevurdering (RKV).

Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt Driftschef, Sine Solhøj Hansen på tlf. 24 67 82 83. Ved øvrige spørgsmål kontakt People Talent Partner Cathrine Jensen på tlf. 25 19 26 94.

Mød vores elever og læs mere om elevuddannelsen.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Vi udvikler talenter! Bliv en del af vores arbejdsplads

Du bliver en del af en moderne arbejdsplads, hvor vi har fokus på sammenhold, trivsel og karrieremuligheder. Vi har mere end 35 elever ansat på tværs af afdelinger. De arbejder inden for salg, butik, indkøb, administration og IT. Halvdelen af vores elever er voksenelever over 25 år.

Vi har en flad organisation med en uformel omgangstone og en åben ledelsesstil. Vi er på over 25 lokationer i hele landet og samarbejder på digitale platforme. Hver måned mødes vi på Teams til en status fra vores CEO Claudio Christensen, og du kan stille spørgsmål.

Vi er også en ansvarlig virksomhed. Vi har konstant fokus på at reducere vores klimaaftryk med nye initiativer, hvor vi senest har udskiftet pakkefyld, tape og papkasser i et stort emballageprojekt. Vi tager også socialt ansvar ved fx at tilbyde fleksjob, integrere flygtninge og igangsætte støtteaktiviteter.

Ahlsell har koncernkontor i Stockholm, Sverige, og er til stede i otte lande med flere end 300 butikker og 7500 medarbejdere. Dermed er Ahlsell Nordens største distributør inden for af installationsprodukter, værktøjer og forsyninger til professionelle. I Danmark har vi hovedkontor i Aalborg og Vallensbæk, 26 butikker og 11 selvbetjeningsbutikker.

Venligst henvis til elevportalen.dk ved ansøgning


Sted

Ahlsell
Håndværkervej 14
9000 Aalborg

Datoer

Ansøgningsfrist: 31. maj 2024
Tiltrædelse: 1. september 2024

Kontakt

Markedskoordinator Maria Hejndorf Thygesen
(+45) 22 97 37 34



Lær os bedre at kende


Find vej

.

Vi gør det nemmere at være professionel

Ahlsell er for alle dem, der fremstiller, installerer, bygger, reparerer og vedligeholder i industrien og byggeriet.
Som kundernes faglige allierede tager vi ansvar for at hjælpe vores kunder i en verden, hvor den eneste konstant er forandring. Med vores leverandører i ryggen er vi altid på forkant, så vi sammen med vores kunder kan reagere på ændrede krav og nye regler – og gøre smartere processer og bæredygtige muligheder til ny vækst.
I Danmark har vi hovedkontor i Aalborg og Vallensbæk, 26 butikker og 11 selvbetjeningsbutikker.

Den bedste tid i dit arbejdsliv
Mange af os har forskellige arbejdspladser gennem livet. Vi har en ambition om, at din tid i Ahlsell, skal være den bedste tid i dit arbejdsliv, når du engang ser tilbage på dit arbejdsliv.
Det skal være trygt og sjovt at arbejde i Ahlsell, og vi skal føle, at vores arbejde giver mening. Vi tror på, at når vi har glade medarbejdere, så kan vores kunder mærke det, når de handler med os, og vi kan hjælpe dem endnu bedre.
Vores værdier Ansvarlighed, Åbenhed og Enkelhed guider os i hverdagen, som et slags moralsk kompas, og når vi alle gør os umage for hver dag at leve op til værdierne og bidrage til et godt arbejdsmiljø, så tror vi på, at vi kan lykkes med at skabe den bedste tid i dit arbejdsliv.

() På lager
  Gem til senere

Følg ELEVPORTALEN.DK

RSS FeedPersondatapolitikHandelsbetingelser

© 2024 IKKE AKTIVERET LICENS — Designed by DAN®