FREJA baner vejen! Vil du med på holdet?

Bliv speditørelev hos FREJA og få branchens bedste og dygtigste kolleger samt en hverdag med højt til loftet og masser af ansvar.

ANNONCE

ANNONCE

ANNONCE

ANNONCE

ANNONCE

ANNONCE

Ansøg nu

Vi søger en engageret kontorelev/trainee med speciale i administration til K.W. Bruun Import A/S Billogistikafdeling

Søger du en elevplads, hvor du kan omsætte teori til praksis og opnå indsigt i en bred vifte af administrative processer? Så er det nu, du skal søge stillingen som Car Logistics Trainee til vores Billogistikafdeling.

Vi ser frem til at byde dig velkommen i vores moderne kontor i Glostrup, hvor du vil få din daglige arbejdsgang sammen med ca. 160 af koncernens medarbejdere. Hos os bliver du en del af en spændende branche og virksomhed, som byder på en unik kultur med engagerede kollegaer, hvor åben og ærlig dialog bidrager til gensidig udvikling.

Om jobbet

Der er tale om en 2-årig uddannelsesstilling med en 37 timers arbejdsuge. Ud over den praktiske uddannelse er der i alt ca. 10 ugers skolegang inklusiv en afsluttende fagprøve.

Som elev bliver du tilknyttet en oplæringsansvarlig, som vil være din personlige sparringspartner under hele uddannelsen. Herudover vil du have 13 øvrige kolleger, som står klar til at lære fra sig, men det er også vigtigt, at du selv er nysgerrig på, hvilke opgaver du kan løse og hvilket ansvar, du kan få. Vi lægger vægt på en grundig oplæring og gode muligheder for personlig og faglig udvikling.

Du vil blive introduceret til bilens vej fra samlebåndet til levering til slutkunden og alle de trin, der indtræffer på den rejse. Her varetages opgaver som ordreoprettelse og validering, kvalitetssikring af data, disponering af biler, indregistrering af biler, fakturering til forhandlere og meget mere. Du vil med tiden få ansvar for en række administrative opgaver, som sikrer den daglige drift, både internt og eksternt.

I løbet af de to år uddannelsen varer, kommer du til at beskæftige dig med de fleste af de opgaver, der ligger i Billogistik:

  • Supportere vores interne samarbejdspartnere med omfakturering
  • Downloade data og bearbejdning i Excel (IRK – afsendelse)
  • Godkendelse og kontrol af leverandørfakturaer
  • Besvare henvendelser fra forhandlere pr. telefon og mail
  • Dokumentere arbejdsprocesser for egne opgaver ved løbende at opdatere manualer
  • Assistere øvrige kollegaer i Billogistik efter behov
  • Bidrage til at vi som afdeling kommer i mål med vores opgaver
  • Fast back-up på udvalgte opgaver

Herudover vil du også blive oplært i receptionist/omstillings-opgaver, så du kan dække ind når behovet opstår.

Er du vores nye elev?

Det er en forudsætning for at blive optaget på uddannelsen, at du pr. 1. september 2024 har en af nedenstående adgangsgivende grunduddannelser. Er du i tvivl om, hvorvidt du opfylder adgangskravene, bedes du kontakte din lokale uddannelsesinstitution.

  • EUX
  • HHX
  • STX, HF eller HTX (suppleret med 5 ugers adgangsgivende grundforløb)
  • Har du gennemført en HG/HGS eller et HG/HGV, skal det fremgå af dit grundforløbsbevis, at du har adgang til kontoruddannelsen med administration som speciale.

Derudover er det et krav, at du taler og skriver flydende dansk og kan begå dig på engelsk. Vi ser gerne, at du har kendskab til Excel og Outlook. Vi tror ikke, at du allerede har styr på det hele, men vi forventer, at du kan lide at arbejde på pc med administrative opgaver, og at du har interesse i at lære og sætte dig ind i tingene.

Derfor skal du vælge os

  • Du får et godt onboardingforløb med oplæring, sparring, vidensdeling og support fra erfarne kollegaer
  • Du bliver en del af en succesfuld virksomhed, som blandt andet er kendetegnet ved højt tempo og kort vej fra tanke til handling
  • Vi investerer i og plejer de sociale relationer på tværs af afdelinger og afholder med jævne mellemrum diverse sociale arrangementer, og vi har sports- og vinklub
  • Lønpakken består af pensionsordning, sundhedssikring, 10 årlige feriefridage samt andre attraktive personalegoder og rabataftaler
  • Du får attraktive købs- og lånevilkår for privatkøb af bil fra egne brands
  • Derudover forkæler Meyers Kantiner os med morgenmad og frokost og giver desuden mulighed for at bestille aftensmad

Har vi fanget din interesse?

Så ser vi frem til at modtage dit CV og en motiveret ansøgning via "Ansøg nu" knappen hurtigst muligt. Vi afholder løbende samtaler og fjerner jobopslaget, så snart vi har fundet den rette kandidat. Vi forventer en længere behandlingstid grundet ferie. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Car Logistics Manager Mathias Heegaard på mail mhe@kwbruun.dk.

Vær opmærksom på, at vi udelukkende modtager elektroniske ansøgninger via vores rekrutteringssystem.

Vi opfordrer alle til at søge uanset køn, alder, etnicitet, religion, seksualitet eller funktionsnedsættelse.

Vi ser frem til at høre fra dig

Venligst henvis til elevportalen.dk ved ansøgning


Sted

K.W. Bruun Import A/S
Hovedvejen 1
2600 Glostrup

Datoer

Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt
Tiltrædelse: 1. september 2024

Kontakt

Mathias Heegaard
mhe@kwbruun.dk



Find vej

.

OM K.W. BRUUN & CO

K.W. Bruun & Co A/S er en dansk familiefondsejet koncern med rødder tilbage til 1914, hvor stifter K.W. Bruun solgte sine første biler. I dag udgør koncernen 5 divisioner i Danmark og Sverige og beskæftiger ca. 900 dygtige og ambitiøse medarbejdere, der med en effektiv forretningstilgang, ordentlighed og godt købmandskab skaber forudsætningen for vores succes og vores fremtid.

DE 5 DIVISIONER I K.W. BRUUN KONCERNEN

  • K.W. Bruun Import A/S
  • K.W. Bruun NxT A/S
  • K.W. Bruun Invest A/S
  • K.W. Bruun Collection A/S
  • Classic Car House A/S
() På lager
  Gem til senere

 ANNONCE

Følg ELEVPORTALEN.DK

RSS FeedPersondatapolitikHandelsbetingelser

© 2024 IKKE AKTIVERET LICENS — Designed by DAN®