FREJA baner vejen! Vil du med på holdet?

Bliv speditørelev hos FREJA og få branchens bedste og dygtigste kolleger samt en hverdag med højt til loftet og masser af ansvar.

ANNONCE

ANNONCE

ANNONCE

ANNONCE

Ansøgningsfristen er udløbet

Bliv kontorelev i AO Albertslund

Træd op på karrierestigen og bliv kontorelev i en innovativ virksomhed - AO

Kunne du tænke dig et job, hvor du får en central rolle i at drive de vigtige HR-administrative processer, og hvor udvikling og effektiv drift er i højsæde? Og har du lyst til at blive en del af en bred organisation, hvor der er mange gode karrieremuligheder efter endt forløb?

”Det bedste ved jobbet er, at man har masser af medindflydelse og ansvar. Du kan selv sætte retningen for de opgaver du beskæftiger dig med og har mulighed for at forme det i den retning du vil” fortæller Mie, HR-specialist

Velkommen til AO-familien
Måske har du hørt om os, måske har du ikke – vi er en af Danmarks førende forhandlere af VVS, el, værktøj og andet udstyr til bygge- og håndværksbranchen med butikker over hele landet.

Som elev i HR-afdelingen bliver du en del af vores dygtige HR-team med top-engagerede kolleger. Vi sørger for, at du som elev får et godt fundament inden for de administrative opgaver knyttet til HR-processer på en arbejdsplads, som er i konstant udvikling.

Hos AO går vi ikke bare på arbejde...
...For vi er meget mere end bare en virksomhed. Vi er gode venner og kolleger, der har hinandens ryg og hjælpes ad – vi er faktisk lidt som en familie. Og arbejdet er ikke bare noget, der skal overstås. Det er tid vi bruger sammen med vores gode kolleger. Tid, hvor vi knokler, snakker, griner, udvikler, samarbejder og ved fælles indsats hjælper organisationen på den bedst mulige måde.

”Jeg elsker, at jeg har virkelig gode kolleger og sammen er vi et dynamisk team, som sætter udvikling og samspil i højsæde. Alle er åbne for sparring og kompetente inden for deres områder. Og så er der altid en, jeg kan søge støtte hos” uddyber My, HR-administrator

Du bliver klædt godt på
Derfor står vi klar med en exceptionel elevuddannelse, der giver mange elever lyst til at blive hos os efter endt forløb.

Vi søger elever i hele Storkøbenhavn
Vi tilbyder dig et forløb med en fremtid gennem en praktisk orienteret 2-årig uddannelse inklusiv 8-11 ugers skoleophold på valgfri skole fordelt over elevtiden.

Du kan se frem til en hverdag med udfordringer og selvstændige opgaver, hvor nogle opgaver er nye og andre er tilbagevendende og rutineprægede. Du vil få en grundig og praktisk oplæring, som giver dig en solid ballast med masser af muligheder for at suge til dig fra mange dygtige kollegaer.

AO’s HR-afdeling yder support til vores ca. 850 medarbejdere, som har brug for råd og vejledning. Du skal derfor være imødekommende, serviceminded og tryg ved at håndtere henvendelser fra alle niveauer i hele organisationen.

Dagene i butikken aldrig ens, men du kan bl.a. se frem til at:

  • Vedligeholdelse af data og deltage i udviklingen af vores personalesystem, Emply. Herunder medansvarlig for personaleadministration og stamdata i forbindelse med jobændringer, tiltrædelser og fratrædelser
  • Opgaver inden for HR’s intranet og karriereside
  • Medansvar for HR-indbakken
  • Håndtering af mails og telefoner, udarbejdelse og ajourføring af diverse oversigter, opdatering af HR-politikker i personalehåndbogen, skærmbriller, booking af mødelokaler og AO-hotellet etc.
  • Diverse ad hoc-opgaver, herunder planlægning og afvikling af arrangementer, fx jubilæer kundemøder, bestyrelsesmøder, generalforsamling m.m.
  • Superviseret administration af kursus- og uddannelsesaktiviteter, herunder planlægning, tilrettelæggelse og opfølgning
  • Rapporteringer/statistikker, fx udviklings-, onboarding- og fraværssamtaler, antal kursusdage, etc.
  • Optimering og digitalisering af de administrative HR-processer

Det er ikke så vigtigt, hvad du kan – men hvad du vil
Sammen udarbejder vi en personlig uddannelsesplan, som er en gensidig aftale om ansvar og arbejdsopgaver. Vi forventer, at du tager medansvar for egen læring og udvikling, - og så gør vi vores bedste for, at dit arbejde bliver spændende, udviklende og lærerigt. Og det vigtigste er, at VI er klar til at investere i DIG!

Men det er jo fælles indsats...
Vi forventer derfor, at du

  • Har gode kommunikative og relationelle kompetencer, da du skal navigere i mange forskellige samarbejdsrelationer
  • Kan lide at drifte og arbejde med administrative opgaver
  • Har flair for IT – og gerne nysgerrig på AI
  • Synes det kunne være spændende at være med til at digitalisere HR-funktionen endnu mere
  • Ser muligheder i opgaverne og har en fleksibel tilgang til dem
  • Du sætter en ære i at yde god service, support samt gøre en forskel for dine kolleger, og det falder dig naturligt at give en hånd med, når og hvor, der er behov for det

Som person er du moden og ansvarsbevidst, glad, nysgerrig, flittig og udviser engagement i hverdagen. Du er god til at planlægge din tid og overholde deadlines. MEN - det allervigtigste for os er, at du har den rette personlighed og lysten til at beskæftige dig med administrative opgaver og har interesse for at arbejde i digitale arbejdsplatforme og HR-systemer. Du er proaktiv og tager aktivt del i arbejdsopgaverne, samtidig med, at du arbejder struktureret, omhyggeligt og effektivt. Vi forventer, at du er åben, nysgerrig og let at omgå.

Er du klar til at kickstarte din karriere?
Det eneste krav er, at du skal have lyst til at blive en del af fællesskabet og, at du har bestået enten:

  • EUD
  • EUX
  • HHX
  • STX, HF eller HTX – her skal du dog gennemføre et 5-ugers grundforløb, før du kan starte som elev. Kontakt din nærmeste handelsskole for mere information

Er du over 25 år og dermed voksenelev, bedes du vedlægge en realkompetencevurdering, der fastlægger indholdet og længden af uddannelsesforløbet på baggrund af din tidligere uddannelse og erhvervserfaring.

Det må næsten være dig, der er vores nye kollega?
Hvis du mener dét så send din ansøgning og CV via "Ansøg Nu" hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til samtaler og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rigtige kandidat er fundet.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR Teamleder & Partner Kim Ane Christensen, tlf. +45 53 36 00 89 eller mail kic@ao.dk.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Venligst henvis til elevportalen.dk ved ansøgning


Sted

Brødrene A & O Johansen A/S
Rørvang 3
2620 Albertslund

Datoer

Ansøgningsfrist: 6. september 2024
Tiltrædelse: Hutigst muligt

Kontakt

Kim Ane Christensen
(+45) 53 36 00 89
kic@ao.dk



Læs mere om elevuddannelsen i AO 

.

AO er mere end to bogstaver

AO er en af Danmarks største håndværkergrossister med ca. 800 medarbejdere og over 4 milliarder kroner i omsætning. Vi har 50 håndværkerbutikker fordelt over hele landet, hvor professionelle håndværkere kan købe alt inden for VVS, el, VA og værktøj.

Sammen gør vi hinanden dygtigere
Hos AO behandler vi hinanden med respekt. For dig betyder det ikke blot, at du får ansvar og frihed til at forvalte det. Men også at du får viden og opbakning, så du kan forvalte det bedst muligt. På den måde skaber vi en arbejdsplads, der rykker dig fagligt og personligt.

() På lager
  Gem til senere

 ANNONCE

Elevportalen.dk / Future & Co

Store Kongensgade 81A
DK-1264 København K
CVR: 31584698

Få hjælp til jeres annoncering:

info@elevportalen.dk
Tlf.: 32 500 598

RSS FeedPersondatapolitikHandelsbetingelser

© 2024 IKKE AKTIVERET LICENS — Designed by DAN®