BRÆNDER DU FOR INDKØB OG MODEBRANCHENS DYNAMISKE HVERDAG, HVOR VI LØBER STÆRKT?
Vi søger en ambitiøs og energisk indkøbselev til vores Buying & Design Team, som ønsker at give den en ”ordentlig skalle” og vokse med opgaverne og jobbet.
BLIV EN DEL AF MOSS COPENHAGEN
Vi er et ungt og harmonisk team, som står sammen i kampen om nå i mål. Du vil opleve en høj grad af frihed under ansvar til at drive og udvikle din del af forretningen samtidigt med, at du bliver en del af et team og en virksomhed med engagerede, passioneret og skønne kollegaer i hele huset.
AFDELING OG JOBBET
Du bliver en del af Design & Indkøbsteamet, som består af design, konstruktion og indkøb. Vi har en uformel tone, et godt humør og brænder for vores arbejde. Dit primære ansvar bliver oprettelse og vedligeholdelse af data i Navision, produktionsopfølgning og shipping i tæt samarbejde med resten af dine indkøbskollegaer.
ARBEJDSOPGAVER
KVALIFIKATIONER
PROFIL
Det er afgørende for os, at du er ærlig, ansvarlig, ener- gisk, passioneret og løsningsorienteret. Du griber effektivt hverdagens mange bolde og er ikke bange for at tage fat. Det går meget stærkt i en indkøbsafdeling, så det er vigtigt, at du trives i et hektisk miljø, og at du kan holde hovedet koldt og have overblik. Som person er du ser- viceminded, proaktiv og arbejder struktureret.
Send din skriftlige ansøgning, CV og et vellignende foto til Buying Manager, Heidi Hess (tlf. +45 24208917) på hh@mosscopenhagen.com via. "ansøg nu" knappen. Skriv ”INDKØBSELEV” i emnefeltet.
Ansøgningsfrist: 5. august 2022.
Venligst henvis til elevportalen.dk ved ansøgning
Moss Copenhagen A/Sv
Artvej 1
7100 Vejle
Ansøgningsfrist: 5. august 2022
Tiltrædelse: Hurtigst muligt
Buying Manager, Heidi Hess
tlf.: 24 20 89 17
Our environmentally responsible strategy is continuously evolving in line with any new industry measures or innovations we can implement to preserve the planet and its natural resources. MSCH Copenhagen is committed to minimizing the footprint our clothes leave behind, but as a company that greatly values transparency and accountability, we don’t want to identify as a sustainable brand since the reality is that the fashion industry isn’t sustainable and likely never completely will be. Instead, we work on reducing our climate impact as much as possible.