Er du imødekommende og serviceminded og har mod på og en brændende lyst til at dygtiggøre dig inden for IT support? Evner du at håndtere det uventede såvel som at følge op på længerevarende opgaver? Genkender du dig selv, når vi siger, at vi ikke er tilfredse, før vores interne kunder er tilfredse? Så hører vi rigtig gerne fra dig.
Din hverdag vil indeholde opsætning og fejlfinding af hardware såsom bærbare computere, desktops, printere og etiketprintere, konfiguration af IP-telefoner, fremstilling og vedligeholdelse af dokumentation samt support af brugere i Windows 10 og Microsoft Office. Du vil også være involveret i ticket dispatching, brugeradministration og indkøb af IT–hardware.
Du får professionelle værktøjer, et personligt og fagligt udviklende arbejdsmiljø, og du bliver en del af en kultur, hvor respekt og professionalisme går hånd i hånd.
Vi kan tilbyde dig en plads i et dynamisk og professionelt team med 13 IT-supportere, og du kommer sammen med teamet til at udvikle dine kompetencer gennem din uddannelse og dine skoleforløb.
Vil du vide mere om elevstillingen, så kontakt Charlotte Teinby i HR på 61 66 93 03.
Ansøg hurtigst muligt og senest den 31. oktober
Lyder dette som en spændende karrieremulighed? Så send din ansøgning allerede i dag, da vi behandler ansøgningerne løbende.
Vi glæder os til at høre fra dig.
Venligst henvis til elevportalen.dk ved ansøgning
Solar Danmark A/S
Industrivej Vest 43
6600 Vejen
Ansøgningsfrist: 31. oktober 2022
Tiltrædelse: Hurtigst muligt
Charlotte Teinby / HR
tlf.: 61 66 93 03
Mød Stine & Simon