Du kommer til at arbejde i forskellige afdelinger og får derfor en bred indsigt i Esbjerg Kommune som arbejdsplads, og de forskellige kulturer og samarbejdsformer vi har.
Har evne til at opbygge relationer. Du er imødekommende, tillidsvækkende og god til at gå i dialog. Du kan lide at arbejde målrettet i samspil med kolleger på tværs af organisationen i et til tider hektisk miljø.
Du kan lide at arbejde sammen med andre, men også selvstændigt. Du værdsætter det gode samarbejde. Det falder dig helt naturligt at søge input fra andre, hvis du har brug for sparring. Samtidig skræmmer det dig ikke, hvis du får en opgave, som du selvstændigt skal løse. Du har målet for øje, og er færdig med opgaven til det aftalte tidspunkt.
Du er løsningsorienteret. Du har en nysgerrig tilgang til, hvordan opgaverne løses. Du har blik for detaljerne, og når du tager arbejdshandskerne på og får ”noget fra hånden” er det altid med fokus på kvaliteten.
Vi tager din uddannelse seriøst og forventer, at du gør det samme.
Kontakt din handelsskole, hvis du er i tvivl om, du har de rette adgangskrav.
Kontorelevstillingerne er placeret i både Esbjerg, Ribe og Bramming.
Som kontorelev ser din løn sådan ud:
Er du over 25 år, eller bliver du det i løbet af din uddannelse, får du såkaldt voksenelevløn, dvs. 22.772,75 kr. pr. måned samt pension.
Ved ansættelse i stillingen skal straffeattest afleveres.
Alle kvalificerede uanset køn, alder eller etnisk baggrund opfordres til at søge stillingen.
Har du spørgsmål omkring det at være kontorelev eller til opslaget her, er du velkommen til at ringe til Jytte Knudsen, Personaleservice, tlf. 76 16 12 14 eller sende en mail til p-u@esbjergkommune.dk
25. januar 2023.
Ansættelsessamtaler forventes at blive afholdt i uge 6. Ved samtalerne skal du lave en skriveopgave.
Klik på "ANSØG NU" nederst og vedhæft din ansøgning. Du skal desuden vedlægge relevante eksamensbeviser til din ansøgning og CV.
Har du endnu ikke modtaget dit eksamensbevis, så vedlæg dine standpunktskarakterer. Har du modtaget merit for dele af adgangskravene, skal du også vedlægge disse.
Forventer du at afslutte din uddannelse i sommeren 2023, skal det fremgå tydeligt af din ansøgning. Hvis du allerede er færdig med uddannelsen, skal du vedhæfte dit uddannelsesbevis, som dokumentation for opnåelse af de faglige niveauer. Er du i tvivl, om din uddannelse er adgangsgivende, kan du spørge din studievejleder. Vi glæder os til at læse din ansøgning!
Venligst henvis til elevportalen.dk ved ansøgning
Esbjerg Kommune
Torvegade 74
6700 Esbjerg
Ansøgningsfrist: 23. januar 2023
Tiltrædelse: 1. september 2023
HR & Administration, Jytte Knudsen
tlf.: 76 16 12 14
Kontoruddannelsen består af en elevtid på to år. I løbet af de to år bliver du uddannet som assistent indenfor offentlig administration. Elevtiden indeholder 15 ugers skoleophold, fordelt på tre perioder. Her vil du blive undervist i kommunikation, markedsføring, sagsbehandling, økonomi, forvaltningsret og meget mere. Du kommer til at gå i klasse med de andre elever fra din årgang og fra andre kommuner. Elevtiden afsluttes med en fagprøve.