FREJA baner vejen! Vil du med på holdet?
Bliv speditørelev hos FREJA og få branchens bedste og dygtigste kolleger samt en hverdag med højt til loftet og masser af ansvar.
Drømmer du om en kontoruddannelse med afsæt i HR-administration? Er du servicemindet og en dygtig kommunikator? Så er du måske vores nye HR-administrationselev.
Du bliver en del af HR-afdelingen, der tæller otte dygtige og engagerede kollegaer, som arbejder målrettet på at understøtte vores kerneforretning og strategi. HR-afdelingen er inddelt i et Udviklingsteam og et Drift & Supportteam - og det er i sidstnævnte, du kommer til at slå dine folder. I HR Drift & Support varetager vi et bredt udvalg af opgaver, blandt andet inden for pre- og onboarding af nye medarbejdere, udarbejdelse af kontrakter, rådgivning til ledere og medarbejdere, arbejdsmiljø, statistikker, opfølgning på sygefravær og barsel, intern kommunikation og offboarding.
Som HR-administrationselev kommer du til at have en alsidig hverdag, og det er derfor vigtigt, at du trives med at have fingrene i mange forskellige opgaver. Du får selvfølgelig rigeligt faglig støtte i dit daglige arbejde, og vil få mere ansvar og selvstændige ansvarsområder i takt med, at du udvikler dig. Nogle arbejdsopgaver vil du derfor klare selvstændigt, mens du andre gange løser dem sammen med dine kollegaer i afdelingen.
Du kan se frem til en spændende hverdag, hvor du blandt andet prøver kræfter med:
Du er positiv, servicemindet og elsker at hjælpe andre. Når du får en opgave, går du altid struktureret og detaljeorienteret til værks. Du er helt hjemmevant i Word, Excel og PowerPoint – og du har teknisk snilde, så du lader dig ikke skræmme af nye systemer. Du er den selvstændige type, der trives med at tage initiativ, du stiller naturligt spørgsmål og ikke er bange for at sige din mening. Og når du gør det, er det altid på en velformuleret måde, for du er en god kommunikator i både skrift og tale.
Du har for nyligt afsluttet eller afslutter indenfor den nærmeste fremtid HHX, EUX eller STX/HTX/HF suppleret med et 5-ugers grundforløb (EUS5) med adgang til kontor, og dit speciale er administration.
Et toårigt uddannelsesforløb, hvor du med grundig oplæring i de administrative opgaver og en god introduktion til vores forretning får en bred og alsidig kontoruddannelse med speciale i administration.
Du bliver en naturlig del af vores spændende virksomhed – og målet er, at du udvikler dig både fagligt og personligt. Din nye arbejdsplads finder du i vores flotte lokaler på Bredgade 30-34. Udover historiske lokaler, der er centralt beliggende i hjertet af København, byder Jeudan på morgenmad, frokost- og aftensmadsordning i Bistroen, medarbejderaktieordning, massageordning, egen kaffebar, rabataftaler og en aktiv personaleforening.
Stillingen ønskes besat 1. oktober 2023.
Send din ansøgning, dit CV og dine eksamenspapirer til os hurtigst muligt via "ansøg nu" knappen. Der er ingen ansøgningsfrist, da vi løbende indkalder kandidater til samtale.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR-Udviklingskonsulent Lotte Helt-Overgaard eller HR-Konsulent Mona Otte på 7010 6070.
Se mere om Jeudan i denne film
Venligst henvis til elevportalen.dk ved ansøgning
Sted
Jeudan A/S
Bredgade 30
1260 København K
Datoer
Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt
Tiltrædelse: 1. oktober 2023
Kontakt
HR-Udviklingskonsulent, Lotte Helt-Overgaard
(+45) 70 10 60 70
HR-konsulent, Mona Otto
(+45) 70 10 60 70
Find vej
Jeudan er Danmarks største børsnoterede ejendoms- og servicevirksomhed. Koncernen investerer i og driver større kontor- bolig- og detailejendomme i København. Koncernen tilbyder desuden et bredt udbud af ejendomsrelaterede rådgivnings-, service- og bygningsydelser. Strategien sigter mod fortsat vækst og lønsomhed, baseret på kerneværdierne ordentlighed, dygtighed og tilgængelighed. Koncernen har mere end 600 medarbejdere. Jeudan A/S har en samlet portefølje på mere end 200 ejendomme og en balance på 35 milliarder kroner.
Følg os, eller send en mail