FREJA baner vejen! Vil du med på holdet?

Bliv speditørelev hos FREJA og få branchens bedste og dygtigste kolleger samt en hverdag med højt til loftet og masser af ansvar.

ANNONCE

ANNONCE

ANNONCE

ANNONCE

ANNONCE

ANNONCE

Ansøgningsfristen er udløbet

Vil du have Danmarks måske bedste elevplads?

Vi har måske Danmarks bedste elevplads. Skal den være din?

Vi søger seks elever pr. 1. september 2024, der har lyst til at prøve kræfter med mange forskellige opgaver, og som vil gøre en forskel for Aabenraa Kommunes mange borgere.

Sammen med vores engagerede medarbejdere skal du understøtte de mange administrative processer i Aabenraa Kommune.

Du bliver en del af et hold, hvor vi sammen skaber værdi for børn, unge, ældre, erhvervsliv og meget andet.

Vi tilbyder dig

  • en bred og alsidig uddannelse med garanti for både faglig og personlig udvikling
  • et dynamisk og udviklende miljø
  • at blive en del af et engageret elevteam på 12 elever
  • mange forskellige og afvekslende arbejdsopgaver
  • indflydelse på din uddannelse og masser af ansvar

Lidt om uddannelsen

Din elevtid varer som udgangspunkt to år og veksler mellem praktik og skole. Der er 13 til 15 ugers skoleophold inklusiv fagprøve og mulighed for studietur til Bruxelles. Undervisningen foregår på IBC. Længden på henholdsvis uddannelse og skoleophold afhænger af din uddannelsesmæssige baggrund.

Hvilke krav stiller vi til dig?

Du har enten gennemført

  • en EUX med kontor som fagretning
  • en HHX
  • en HF, STX eller HTX suppleret med en EUD-student med kontor som fagretning eller
  • en HG. For at din HG-uddannelse er adgangsgivende, skal der på dit eksamensbevis stå ”Offentlig administration”.

Du har måske erhvervserfaring, men det er ikke en betingelse. Dine faglige kvalifikationer er vigtige, men dine personlige kompetencer spiller mindst lige så stor en rolle. Vi vægter især, at du er ansvarlig, initiativrig og selvstændig.

Løn- og ansættelsesvilkår

Vi søger seks friske elever, der kan starte den 1. september 2023 på en 2 årig uddannelse. Du arbejder 37 timer ugentligt, og din løn er ca. 13.400 kr. pr. måned, hvis du er under 25. år. Er du over 25 år, er din løn ca. 20.000 kr. pr. måned.

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst mellem KL og HK.

Her får du mere at vide:

Kontakt uddannelsesansvarlig Annette Havmand på telefon nr. 5151 2338 eller kontorelev Camilla Severin på telefon nr. 2170 8630.

Du kan finde flere oplysninger om elevuddannelsen på Aabenraa Kommunes hjemmeside

Vil du med på holdet?

Send din ansøgning vedlagt eksamensbeviser eller seneste terminskarakterer, CV og øvrige relevante bilag via "Ansøg nu" knappen senest den 3. marts 2024. Skriv gerne hvilke afdelinger du er særligt interesserede i.

Ansættelsessamtaler foregår i uge 11 2024.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Venligst henvis til elevportalen.dk ved ansøgning

I Aabenraa Kommune har vi løbende brug for nye kolleger, der kan bidrage til kommunens fortsatte udvikling.

Kommunens mission er, at vi sammen skaber Det Gode Liv.

Er du tilflytter, vil vi gerne, at du falder hurtigt og godt til. Derfor har vi en række tilbud til dig - og dem der eventuelt flytter med.

Se en af vores kontorelever fortælle mere og hør om det gode elevsammenhold i videoen.


Sted

Aabenraa Kommune
Skelbækvej 2
6200 Aabenraa

Datoer

Ansøgningsfrist: 3. marts 2024
Tiltrædelse: 1. september 2024

Kontakt

Uddannelsesansvarlig, Annette Havmand
(+45) 51 51 23 38

Kontorelev, Camilla Severin
(+45) 21 70 86 30



Lær os bedre at kende


Find vej

.

Du får et godt sammenhold med de andre elever

Du får et godt sammenhold med de andre elever. Eleverne mødes eksempelvis over frokostbordet, sparrer med hinanden om faglige problemstillinger og deltager i faglige og sociale arrangementer.

Eleverne ses også i fritiden - de tager bl.a. ud at spise, og nogle har sågar udviklet tætte venskaber, der fortsætter efter at de har afsluttet uddannelse.

() På lager
  Gem til senere

 ANNONCE

 ANNONCE

Følg ELEVPORTALEN.DK

RSS FeedPersondatapolitikHandelsbetingelser

© 2024 IKKE AKTIVERET LICENS — Designed by DAN®