FREJA baner vejen! Vil du med på holdet?

Bliv speditørelev hos FREJA og få branchens bedste og dygtigste kolleger samt en hverdag med højt til loftet og masser af ansvar.

ANNONCE

ANNONCE

ANNONCE

ANNONCE

ANNONCE

ANNONCE

Ansøgningsfristen er udløbet

SALGSELEV – TEKNISK LØSNINGSSALG

Drømmer du om at uddanne dig inden for salg? Vil du være en del af hele salgsprocessen fra tilbud til implementering og levere sublim kundeservice? Og har du lyst til en uddannelse i en international virksomhed med innovative løsninger og stærke resultater, og som samtidig er en god arbejdsplads med en uformel omgangstone?

Vi søger en udadvendt salgselev hurtigst muligt, til vores Smart Factory Logistics afdeling. Her arbejder vi med praktiske lager- og logistikløsninger til vores kunder, så varer bestilles og leveres automatisk og digitalt. – Læs mere om vores tilbud til kunderne https://www.bossard.com/da/smart-factory-logistics/

Hvad kan vi tilbyde?

  • En spændende uddannelse i en international virksomhed, hvor du vil blive oplært i at arbejde selvstændigt med egne opgaver, men også indgå i et team, der samarbejder målrettet på at skabe succes, hvor alle er en del af den
  • Kundeansvar for danske og internationale kunder
  • Fast kontaktperson der bliver ansvarlig for din oplæring
  • Frihed under ansvar
  • Gode personaleforhold: Herunder kantineordning, pensionsordning og sundhedsforsikring
  • Efter endt elevtid vil der – for den rette kandidat – være gode udviklingsmuligheder i Bossard Gruppens internationale trainee program

Hvad forventer vi af dig?

  • Du har kørekort, da en del af arbejdet foregår ude hos kunder
  • Du er energisk, initiativrig og ikke bange for at tage fat
  • Du er god til at samarbejde og indgå i et team
  • Du formulerer dig godt både mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk
  • Du har interesse for at lære at yde kundeservice
  • Du har flair for tal og IT
  • Du er effektiv og kan planlægge din egen hverdag
  • Du er motiveret for at lære at prøve kræfter med forskellige administrative og praktiske opgaver
  • Du har gennemført EUD, EUX eller HHX med et godt resultat

Dine primære arbejdsopgaver vil være salg og kundeservice, hvor du bliver oplært i nedenstående områder:

  • Kundesupport via e-mail eller telefon
  • Digital opdatering og justering af kunders sortimentsdata og logistikløsninger (VMI)
  • Optimering af ordremængder, genbestillingspunkter og selve logistikløsningen
  • Deltage i forberedelserne til ny-implementering af logistikløsninger hos kunder
  • Deltage i den praktiske opbygning af logistiksystemer på vores kunders lager. - F.eks. bygge simple lagerreoler, opsætte simpelt digitalt udstyr samt opstarte løsningen ved en første vareopfyldning.
  • Estimeret tid: 80% Kontortid. 20% hos kunder med praktiske opgaver på deres lager

Ansøgning og information

  • Vi indkalder løbende til ansættelsessamtaler, så send din ansøgning hurtigst muligt via "ansøg nu" knappen
  • Arbejdssted: Bossard Denmark, Stamholmen 150, 2650 Hvidovre
  • Arbejdstiderne er mandag til torsdag fra kl. 8:00-16:00 og fredag fra kl. 8:00-15:00

Venligst henvis til elevportalen.dk ved ansøgning


Sted

Bossard Denmark
Stamholmen 150
2650 Hvidovre

Datoer

Ansøgningsfrist: 1. april 2024
Tiltrædelse: Hurtigst muligt

Kontakt

https://www.bossard.com/dk-da/om-os/kontakt/

Find vej

.

Om Bossard Denmark

Vi er en af de førende handelsvirksomheder inden for salg af befæstelse og industrikomponenter til den danske industri og sammen med vores logistikløsninger og ingeniørydelser, hjælper vi vores kunder med at skabe effektive produktionsmiljøer og innovative produkter.

Vi er en del af Bossard Group, som opererer i hele verden, primært i Europa, Amerika og Asien. I Danmark ligger vi lokalt i Hvidovre, hvor vi rådgiver og servicerer omkring 2.000 skandinaviske produktions- og industrivirksomheder.

() På lager
  Gem til senere

 ANNONCE

 ANNONCE

Følg ELEVPORTALEN.DK

RSS FeedPersondatapolitikHandelsbetingelser

© 2024 IKKE AKTIVERET LICENS — Designed by DAN®