FREJA baner vejen! Vil du med på holdet?

Bliv speditørelev hos FREJA og få branchens bedste og dygtigste kolleger samt en hverdag med højt til loftet og masser af ansvar.

ANNONCE

ANNONCE

ANNONCE

ANNONCE

ANNONCE

ANNONCE

Ansøgningsfristen er udløbet

Administrationselev til Kundeservice

Er der en administrationselev med flair for kundeservice gemt i dig? Så synes vi lige du skal læse med her.

Vi leder med lys og lygte efter en administrationselev til teamet, som er lige så positiv, arbejdsom og resultatorienteret som resten af teamet.

Hvem leder vi efter?

Vi leder efter én, der får energi af at snakke med mange forskellige typer, og som tilmed besidder en vis tålmodig- og rummelighed. Vores kunder tæller både boomere, X’ere, Z’ere, Y’ere og alpha’er, så med andre ord er spørgsmålene og udfordringerne mange og forskelligartede. Så har du mod på at løse udfordringer lige fra “Hvor sidder ‘enter-knappen’?” til “Er dette produkt bæredygtigt produceret?”, så er det måske netop dig, vi står og mangler. Kan du ovenikøbet sætte flueben ved nedenstående, er vi på rette spor:

  • Toptunet servicegen: Det er altafgørende, at du har en positiv og løsningsorienteret tilgang til tingene - både overfor kunder og kollegaer.
  • Gøgler af Guds nåde: Altså du kan trylle og jonglere - ikke med bolde, men med opgaver. Der kommer mange opkald og mails i løbet af dagen, og det er derfor vigtigt, at du kan bevare overblikket og sikre, at kunden får den rigtige vejledning første gang.
  • Forretningsforståelse (til husbehov): Vi er en datadrevet virksomhed, og vi har forskellige KPI’er tilknyttet opgaverne i afdelingen. Du vil derfor blive målt på din performance ligesom resten af teamet - dette skal du finde motiverende.
  • En ægte buddy: Dynamikken i afdelingen er vigtig for os, så det er vigtigt, at du har lyst til at engagere dig i dit arbejde og dine kollegaer, og således bidrage til et godt arbejdsmiljø samt forbedring af arbejdsprocesserne.
  • Styr på ABC’en: Du er glad for bogstaver, og ved hvordan man sætter dem korrekt sammen.

“Men hvad skal jeg så lave?”, tænker du måske.

Som kundeservicemedarbejder i Firtal bliver din primære arbejdsopgave at håndtere kundernes udfordringer over telefon og mail, og du vil møde spørgsmål som: “Hvor bliver min pakke af?”, “Hvorfor mangler jeg et produkt på min ordre?” og “Jeg vil gerne returnere mine produkter, hvordan gør jeg?”

Arbejdsdagene på kontoret vil mere præcist gå med at:

  • Håndtere reklamationer og gensendelser.
  • Ombytte, annullere og refundere ordrer.
  • Fikse forskellige ad hoc-opgaver såsom udarbejdelse af templates, løbende. forbedringer af FAQ og håndtering af Trustpilot-henvendelser mm.
  • Sparre med din afdelingsleder og optimere på arbejdsgange og -processer.
  • Ha’ det nice!

Du bliver en del af et team, som - udover dig - tæller en afdelingsleder, to fuldtidsmedarbejdere og fem studentermedhjælpere. Afdelingen hører under vores Operation-afdeling, som består af afdelingerne: Product, Goods Flow, Facility og Customer Service.

Udover en masse spændende arbejdsopgaver og kollegaer, kan vi tilbyde en prale-værdig kultur, som bl.a. skyldes vores:

  • Frugt- og frokostordning med egen kok
  • Fredagsbarer
  • Sommerfester og julefrokoster
  • HK-overenskomst, pension og fritvalgsordning
  • Gode personalerabatter på vores webshops og matas.dk
  • Adgang til træningscenter og golfsimulator
  • Fredagssodavand
  • Sociale arrangementer
  • Udviklingsmuligheder, som er udover det sædvanlige - hvis vi selv skal sige det
  • Ungt arbejdsmiljø (hvor nogen bidrager med alder og andre af sind!)

Hos Firtal er udvikling og læring i højsædet, så du bliver en del af et team, som danner rammerne for både personlig og faglig sparring under dit uddannelsesforløb. Selve uddannelsen inkluderer:

  • En 2-årig uddannelse
  • 6 – 10 ugers skoleophold
  • En udviklende og spændende læretid
  • En høj grad af selvstændighed og ansvar for egne opgaver

“Men altså… Firtal!? Hvad er det egentlig lige, dét er?”, tænker du så nu.

Firtal er en vækstorienteret 360 graders e-Commerce virksomhed, der til dagligt driver en række webshops, som blandt andet tæller Helsebixen.dk, Made4men.dk og Well.dk. Vi beskæftiger os med alt, hvad der rører sig inden for helse- og skønhedsprodukter til alle køn. Vi er én stor familie, der har eksisteret siden 2007, og i 2018 blev vi en sammenbragt én af slagsen, da vi blev en del af Matas-koncernen.

Firtal udgøres af et sjovt og ambitiøst team, og vores arbejdsmiljø kan karakteriseres som livligt og uformelt. Vi løfter i flok, med stor respekt for hinanden og det arbejde vi udfører - hele vejen rundt i virksomheden. Brænder det på, hjælper vi alle, hvor vi kan, og alle mand ved, hvordan en ordre plukkes på vores lager - også vores direktør.

Er du med på den? Så skynd dig at sende os din ansøgning + CV, så vi kan finde ud af, om du er vores nye administrationselev i kundeservice.

Vi venter i spænding på at høre fra dig!

Praktisk information:

Spørgsmål: cs@firtal.com // 51647070

Tiltrædelse: Hurtigst muligt

Ansøgningsfrist: Løbende

Timer: 37 timer (mandag-torsdag 08:00 - 16:00 og fredag 07:30 - 15:00)

Ansættelse: Tidsbegrænset ansættelse (2-årigt elevforløb)

Venligst henvis til elevportalen.dk ved ansøgning


Sted

Firtal Web A/S
Møgelhøj 8
8520 Lystrup

Datoer

Ansøgningsfrist: 24. juli 2024
Tiltrædelse: Hurtigst muligt

Kontakt

(+45) 51 64 70 70
cs@firtal.com



Find vej

.

Om Firtal

Firtal er et digitalt retail powerhouse og førende inden for eCommerce.

Firtal driver en række webshops, som blandt andet tæller Helsebixen.dk, made4men.dk og well.dk. Her forhandler vi helseprodukter og skønhedsprodukter til både mænd og kvinder. Firtal er én stor familie og i 2018 blev vi en sammenbragt en af slagsen, da vi blev en del af Matas koncernen.

Firtal udgøres af et ungt og ambitiøst team, som opererer fra et dejligt kontor i Lystrup ved Aarhus. .

Grundlagt i 2007

Medarbejdere 180

() På lager
  Gem til senere

 ANNONCE

 ANNONCE

Følg ELEVPORTALEN.DK

RSS FeedPersondatapolitikHandelsbetingelser

© 2024 IKKE AKTIVERET LICENS — Designed by DAN®