Brænder du for tal og økonomi og drømmer du om at blive hundredemetermester i regnskaber, bogføring, lønkørsel, afstemninger og indberetninger?
Hos Christensen Kjærulff tilbyder vi et 2-årigt traineeforløb, hvor du kombinerer teori med praksis og hurtigt får ansvar for dine egne opgaver. Samtidig bliver du en del af et stærkt fællesskab hvor faglig sparring, en uformel tone og et godt sammenhold er en naturlig del af arbejdsdagen.
I forbindelse med at vi er i gang med at udvikle vores erhvervsserviceafdeling, søger vi vores allerførste regnskabstrainee – og vi håber, du har lyst til at være med. Det betyder, at du ikke bare skal lære – du får også mulighed for at præge, hvordan vi former traineeforløbet fremover.
I erhvervsserviceteamet får du en unik mulighed for at lære og udvikle dig inden for en bred vifte af regnskabsdiscipliner. Afdelingen er en særlig enhed i Christensen Kjærulff der, i tæt samarbejde med husets revisorer, bistår med erhvervsservice for nogle af vores ca. 5.000 kunder. Selvom du er under oplæring, vil du hurtigt få selvstændigt ansvar for både opgaver og kunder – naturligvis med god støtte fra dine kolleger.
Vi forestiller os, at du har afsluttet en videregående uddannelse som Financial controller, finansøkonom eller tilsvarende økonomisk grunduddannelse. Som person er du servicemindet, grundig og i stand til at arbejde struktureret og overholde deadlines.
Det vigtigste er, at du brænder for at skabe gode relationer og levere professionel service til vores kunder.
Christensen Kjærulff er et velrenommeret statsautoriseret revisionsselskab, som betjener små og mellemstore virksomheder i hele Danmark. Vi holder til i lyse og moderne lokaler på Østbanegade 123, 2100 København Ø, lige ved siden af Nordhavn station tæt på S-tog og metro. Der er også mulighed for parkering i bygningens parkeringskælder.
I Christensen Kjærulff engagerer vi os både personligt og fagligt i vores arbejde. Hos os kan du forvente frihed under ansvar og fokus på medarbejdernes trivsel. Vi prioriterer en work-/life-balance, der giver mening for den enkelte.
Du kan læse mere om Christensen Kjærulff og erhvervsserviceydelsen på vores hjemmeside www.ck.dk. Hvis du har spørgsmål til jobbet eller uddannelsesforløbet, er du altid velkommen til at kontakte HR-chef, Diana Plahter, ved at skrive en mail til dpl@ck.dk.
Jobbet er på 36,5 timer pr. uge. Du skal være indstillet på, at der kan være rejse i forbindelse med kursus/uddannelsesaktiviteter. Ansættelsesstart 1. september 2025.
Vi afholder samtaler løbende og ansætter den rette kandidat så hurtigt som muligt. Send derfor din ansøgning, CV og eksamenspapirer allerede i dag, hvis du vil tages i betragtning til stillingen.
Ansøgningsfrist:
Løbende
Venligst henvis til elevportalen.dk ved ansøgning
Sted
Christensen Kjærulff
Østbanegade 123
2100 København Ø
Datoer
Ansøgningsfrist: 31. august 2025
Tiltrædelse: 1. september 2025
Kontakt
HR-chef, Diana Plahter
(+45) 33 30 15 15
dpl@ck.dk
Find vej
Hos Christensen Kjærulff stiller vi høje krav til vores medarbejdere, og vi forventer, at de udviser en høj grad af faglighed og personligt engagement til arbejdspladsen og vores kunder. Til gengæld kan du forvente en arbejdsplads med vigtige og alsidige opgaver, hvor ansvaret følger kvalifikationerne, og hvor du kan gøre din indflydelse gældende og sparre med dine kollegaer, uanset om opgaven skal løses individuelt eller i samarbejde med andre i afdelingen eller på tværs af huset. Vejen til din ansvarlige partner er kort og uformel.
Vores medarbejdere er meget dygtige og flittige, og vi ønsker, at dette går hånd i hånd med et godt familie- og fritidsliv. Vi bestræber os på at opretholde et sundt arbejdsmiljø, hvor medarbejderne oplever en hverdag, der hænger sammen