Er du klar til at kickstarte din karriere inden for HR og administration? Nomeco, Danmarks største lægemiddelgrossist, søger en HR-elev til vores HR-support team, hvor hver dag byder på nye udfordringer!
Som HR-elev hos Nomeco vil du indgå i en dynamisk afdeling, hvor du får mulighed for at anvende din faglighed og udvikle dig både personligt og professionelt. Du kommer tæt på de daglige processer i en stor HR-afdeling og får indsigt i, hvordan vi understøtter organisationen. Her er der plads til læring, udvikling og ansvar.
Du vil arbejde med en bred vifte af opgaver inden for HR-administration og support, herunder onboarding af nye medarbejdere, udarbejdelse af kontrakter, pensionstilmeldinger og andre administrative HR-opgaver. Det er vigtigt, at du er omhyggelig med dit arbejde og trives med administrative opgaver.
Du bliver en del af HR-support teamet, som også omfatter vores reception og piccoline. Det betyder, at du i forbindelse med ferie og sygdom vil skulle hjælpe til i receptionen.
Du bliver en del af en stor virksomhed, hvor teamwork og sociale aktiviteter er i højsædet. Som medarbejder hos Nomeco får du adgang til en aktiv personaleforening, der arrangerer sociale aktiviteter som biografture, comedy, rundvisninger og meget mere. Vores kantine tilbyder mad til fordelagtige priser.
Faglige kvalifikationer:
Personlige kvalifikationer:
"Jeg har ikke kun udviklet mig fagligt, men også personligt – Nomeco har lært mig meget mere, end jeg havde turdet håbe. Noget af det fedeste for mig var, da jeg fik mine egne ansvarsområder. Det gav mig et kæmpe boost at mærke, at min indsats ikke bare hjalp mig selv, men faktisk frigav tid for min leder." – Louise, nuværende HR-elev.
Din arbejdsplads bliver hos Nomeco i Sydhavnen, København, med metro lige til døren. Lønnen følger gældende overenskomst, og arbejdstiden er 37 timer om ugen. Arbejdstiden varierer og kan ligge mellem 7.45-16.30. Opstart er 1. februar 2026.
Er du klar til at blive en del af Nomeco? Send dit CV, ansøgning og eksamensbevis eller karakterudskrift hurtigst muligt. Vi holder samtaler løbende. Har du spørgsmål? Kontakt HR-partner og elevansvarlig Monica Donde på modon@nomeco.dk.
Venligst henvis til elevportalen.dk ved ansøgning
Sted
Nomeco A/S
Borgmester Christiansens Gade 40
1790 København V
Datoer
Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt
Tiltrædelse: 1. februar 2026
Kontakt
Monica Donde
modon@nomeco.dk
Find vej
Med et job i Nomeco er du centralt placeret i hjertet af sundhedssektoren, og samtidig har du et job med mening. Vores mission er nemlig at sikre, at danskerne får det rette lægemiddel til den rette tid. Det tager vi helt bogstaveligt. Vi sikrer, at livsvigtig medicin kan nå frem til patienterne på alle tider af døgnet, og derfor har vi åbent 24 timer i døgnet 365 dage om året.
Vi er ca. 900 ansatte i Nomeco. Vi har filialer i København, Odense og Aarhus, hvor vi pakker medicinalvarer, som vi kører ud til apoteker i hele Danmark. Derudover har vi et kontor i Aalborg, og vi distribuerer medicinalvarer til hele Skandinavien fra vores lager i Køge.