Ansøg nu

Vil du være med på holdet, der giver Energinets medarbejdere IT-support?

Vi søger en ny elev til et dygtigt IT-ServiceDesk team. Motiveres du af IT, og vil du have en elevplads, hvor du får mulighed for at beskæftige dig med alle aspekter inden for IT-support?

Og er du serviceminded og interesseret i at finde løsninger? Hvis du har afsluttet grundforløbet, kan du blive vores nye IT-supporterelev. Din nye arbejdsplads bliver på vores moderne hoved- kontor i Fredericia.

Teamet er på 16 IT-supportere, heraf to elever. Den ene elev bliver færdig januar 2026, og vi søger derfor en ny dygtig elev til vores team.

De vigtigste opgaver i IT-ServiceDesk:

  • Yde first level-support på applikationer og hardware samt print og mødelokaler
  • Tage imod henvendelser via telefon, fysisk fremmøde og igennem vores sagssystem
  • Understøtte brugervendte IT-koncepter (som medarbejdertelefoni, bredbånd og hjemmearbejdsplads)
  • Foretage indkøb af hardware samt rådgivning til IT-anskaffelse
  • Udføre support på Energinets andre lokationer rundt i landet
  • Bortskaffe hardware
  • Vedligeholde alle IT-arbejdspladser på vores kontorer og sites

Du bliver en del af et team med fokus på sammenhold og gode relationer, ligesom du under hele uddannelsesforløbet er tilknyttet en mentor fra teamet. Samtidig får du mulighed for at deltage i et elev-netværk på tværs af hele Energinet.

For at støtte op om uddannelsesforløbet sikrer vi, at du får viden og forståelse for snitflader til product teams, hvor applikationerne m.m. bliver udviklet og vedligeholdt.

Vi søger en nysgerrig og imødekommende elev med stor interesse for teknik og lyst til at lære, hvordan man yder professionel support til brugere i en moderne IT-ServiceDesk.

Særlige forhold: Jobbet kræver, at du kan opnå og opretholde sikkerhedsgodkendelse. På PET's hjemmeside kan du læse mere om sikkerhedsgodkendelse. I enkeltstående situationer kan det være nødvendigt at foretage et baggrundstjek forud for sikkerheds- godkendelsen.

Vil du være med til at gøre en forskel sammen med os?

Hvis ovenstående har vakt din interesse, så send din ansøgning med cv og andre relevante bilag via linket ”Ansøg nu” knappen, så vi har det senest 16. november. Vi forventer at holde samtaler 26. og 28. november. Ansættelsesdato vil være den 15. januar 2026.

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkomment til at kontakte IT-supporter, Jens Seidelin Christensen på tlf. 2935 5826.

Vi ser mangfoldighed som en styrke og opfordrer alle kvalificerede, uanset baggrund, til at søge jobbet. Vi arbejder aktivt og målrettet med mangfoldighed i Energinet og opfordrer dig derfor til at udelade billede, oplysninger om alder, civilstand og lignende, for at minimere ubevidste biases i processen. Du kan læse mere om vores mangfoldighedspolitik her.

Venligst henvis til elevportalen.dk ved ansøgning


Sted

Energinet
Tonne Kjærsvej 65
7000 Fredericia

Datoer

Ansøgningsfrist: 16. november 2025
Tiltrædelse: 15. januar 2026

Kontakt

IT-supporter, Jens Seidelin Christensen
(+45) 29 35 58 26



Find vej

.

Om Energinet

Du bliver en del af Tech & Innovation, der understøtter hele Energinet inden for innovation, digitalisering, IT-udvikling og -drift. Som strategisk partner arbejder vi på tværs af hele Energinet for at levere innovation og teknologiske løsninger, der støtter Energinets kerneopgave med at forsyne samfundet med el og gas. Tech og Innovation er organiseret efter agile principper, hvor teams samarbejder effektivt for at skabe de mest effektive løsninger for Energinet.

Se film om Energinet.

() På lager
  Gem til senere

 ANNONCE

Elevportalen.dk / Future & Co

Store Kongensgade 81A
DK-1264 København K
CVR: 31584698

Få hjælp til jeres annoncering:

info@elevportalen.dk
Tlf.: 32 500 598

RSS FeedPersondatapolitikHandelsbetingelser

© 2025 IKKE AKTIVERET LICENS — Designed by DAN®