Kopier e-mail adressen
Ansøg nu

Logistikassistentelev hos Brands of Scandinavia

Brands of Scandinavia er en international modevirksomhed med kontinuerlig vækst gennem de seneste 15 år, hvor alle 55 medarbejdere løfter i flok med en proaktiv og initiativrig tilgang til forretningsdriften. Virksomheden designer og sælger tøj til kvinder under de to brands FREEQUENT og COPENHAGEN MUSE.

Er du klar til at starte din karriere i tøjbranchen, og hjælpe med at vores kunder får deres varer til tiden? Hos Brands of Scandinavia søger vi en Handelselev med speciale i logistik, til vores Logistikafdeling. Vores virksomhed er i rivende udvikling, så vi mangler dig!

HVAD SKAL DU LAVE?

  • Dagligt samarbejde med vores lagerpartner.
  • Planlægning, koordinering og modtagelse af indgående varer.
  • Planlægning, koordinering og afsendelse af udgående varer til markeder både inden for og uden for EU.
  • Reklamationer og returvarer.
  • Samarbejde og koordinering på tværs af alle afdelinger i virksomheden.
  • Dokumenthåndtering.
  • Diverse administrative opgaver.

HVEM ER DU?

  • Engageret, ansvarsbevidst og har masser af gåpåmod.
  • Struktureret og kan lide at sætte ting i system.
  • Serviceminded.
  • Interesseret i og har flair for IT (gerne med kendskab til Excel).
  • En god kollega med godt humør, som indgår i fællesskabet.
  • God til engelsk, både mundtligt og skriftligt.

Du har bestået eller består EUD GF2 på Handelsskolen eller har en EUX/HHX. Alternativt har du en STX/HTX, HF med tilhørende 5 ugers EUDS-forløb.

Vi forventer ikke, at du har en logistikmæssig baggrund, men at du har viljen til at lære det. Hos os tilbyder vi en uddannelse, hvor du får mulighed for at lære af erfarne kollegaer og udvikle dine kompetencer indenfor logistik.

Du vil indgå i vores logistik team, som dagligt håndterer vores varer ind og ud. Vi har outsourcet vores lager. Det stiller krav til dine evner til samarbejde, kommunikation og til at holde overblik på afstand.

Du bliver en del af en hverdag, hvor opgaverne spænder bredt og du har en bred kontaktflade både internt og eksternt. Du vil hurtigt kunne få egne ansvarsområder og masser af mulighed for udvikling indenfor logistik.

HVOR OG HVORNÅR?

Din nye arbejdsplads ligger i Kolding, hvor du vil blive mødt af en imødekommende og dedikeret kultur, med stort socialt engagement. Vi tilbyder en fuldtidsstilling på 37 timer. Tiltrædelse 1/8 2025 med mindre andet aftales.

HVAD ER NÆSTE SKRIDT?

Hvis stillingen lyder interessant, så skynd dig at sende ansøgning samt CV via "Ansøg nu" knappen. Ansøgningsfrist 23/5 2025. Vi gør opmærksom på at vi behandler indkomne ansøgninger løbende, søg derfor nu. For yderligere information kontakt Supply Chain Manager Anette Gamborg Grøn tlf. 31 18 05 52.

Venligst henvis til elevportalen.dk ved ansøgning


Sted

Brands of Scandinavia A/S
Birkemosevej 11B
6000 Kolding

Datoer

Ansøgningsfrist: 23. maj 2025
Tiltrædelse: 1. august eller efter aftale

Kontakt

Anette Gamborg Grøn
(+45) 31 18 05 52



Find vej

.

OUR CORE STORY

Brands of Scandinavia is an uncomplicated, ambitious and responsible company with a positive mindset and an international outlook. We have an entrepreneurial spirit where all ideas are welcome. Thus, strengthening the feeling of being a family business, where all employees are part of the same team working towards the same goal.

We wish to conduct our business with honesty, humility and responsibility. The company is built on the principles of responsible business practices and financial sustainability. Furthermore, we are aware of our responsibility throughout the value chain in relation to people, the environment and society.

() På lager
  Gem til senere

 ANNONCE

 ANNONCE

Elevportalen.dk / Future & Co

Store Kongensgade 81A
DK-1264 København K
CVR: 31584698

Få hjælp til jeres annoncering:

info@elevportalen.dk
Tlf.: 32 500 598

RSS FeedPersondatapolitikHandelsbetingelser

© 2025 IKKE AKTIVERET LICENS — Designed by DAN®