
Ser du muligheder og får tingene til at ske. Har du altid et øje på bolden og et køligt overblik på vej mod dit mål? Kan du genkende dig selv i ordene: struktureret, detaljeorienteret, lærevillig og serviceminded?
Har du egenskaberne, så tilbyder Intercargo Scandinavia A/S et unikt 2-årigt uddannelsesforløb i samarbejde med Aarhus Business College med opstart i 2025 hos Intercargo Scandinavia A/S. Uddannelsesforløbet vil bestå af praktisk og operationel oplæring hos Intercargo Scandinavia A/S i samspil med teoretisk undervisning på Aarhus Business College. Hos Intercargo Scandinavia A/S kan du få gang i en spændende karriere medens du er en del af et stærkt fællesskab i virksomheden.
Arbejdet byder på en spændende og dynamisk hverdag med mangeartede opgaver ligesom der arbejdes på tværs af landegrænser, sprog og kulturer. Vi har et stort fokus på service og kvalitet, og går gerne en ekstra mil for at nå i mål for vores kunder. Vores hverdag er udfordrende og foranderlig, og det kræver et skarpt øje på optimale løsninger med deadlines som skal overholdes. Vi har altid bemanding på kontoret, da transport er en størrelse som konstant ændrer sig. Du kan af samme grund forvente at indgå i en vagtordning samt arbejde på skæve tidspunkter, herunder aften og weekendarbejde, når opgaverne kræver det.
Eksempler på opgaver kunne være:
Derudover skal du selvfølgelig have gennemført de formelle adgangskrav til elevuddannelsen, som er en HHX, STX, HTX, HF eller EUX. Har du en STX, HTX eller HF skal du tage et 5 ugers supplende EUS-kursus.
Du skal være opmærksom på, at ansættelse sker under forudsætning af, at du kan levere en straffeattest uden anmærkninger inden uddannelsesstart, da virksomheden er sikkerhedsgodkendt til at håndtere og transportere fly gods.
Send din ansøgning samt CV, eksamensbevis og andre relevante dokumenter via "Ansøg nu" knappen.
Vi forventer at afholde samtaler løbende. Ansættelse sker i henhold til funktionærloven.
Dit arbejdssted bliver Intercargo Scandinavia A/S, Tolsagervej 6, Hadbjerg, 8370 Hadsten
Opstart: Hurtigst muligt, dog seneste 01.12.2025
Hos Intercargo Scandinavia A/S er der plads til alle og alle er velkommen, hvorfor vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge.
Kontakt Customs / Back Office manager Rikke Bredahl på +45 27 75 58 10 hvis du vil vide mere om stillingen.
Venligst henvis til elevportalen.dk ved ansøgning
Sted
Intercargo Scandinavia A/S
Tolsagervej 6, Hadbjerg
8370 Hadsten
Datoer
Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt
Tiltrædelse: Hurtigst muligt - seneste den 1. december 2025
Kontakt
Rikke Bredahl
(+45) 27 75 58 10
Find vej
Vi er dedikerede til at give vores medarbejdere mulighed for at vokse og udvikle sig hurtigt. Hvis du er ambitiøs og proaktiv, vil du finde et spændende og belønnende karrieremiljø hos os. Vi lægger vægt på et positivt og støttende arbejdsmiljø med fokus på samarbejde og løbende feedback.
Vores fleksible kultur og flade organisationsstruktur sikrer, at der ikke er langt til ledelsen, og at du altid kan finde støtte og vejledning.