FREJA baner vejen! Vil du med på holdet?

Bliv speditørelev hos FREJA og få branchens bedste og dygtigste kolleger samt en hverdag med højt til loftet og masser af ansvar.

ANNONCE

ANNONCE

ANNONCE

ANNONCE

ANNONCE

ANNONCE

Ansøgningsfristen er udløbet

Vi er på udkig efter fire kontorelever, der er sultne efter at lære og vokse.

Du står måske på tærsklen til arbejdslivet med en blanding af spænding og et strejf af nervøsitet?

I Egedal Kommune bliver du en del af et varmt og inkluderende elevfællesskab, hvor vi tager hånd om dine første skridt på karrierevejen. Med vores elevnetværk og vores engagerede vejledere, er du aldrig alene. Vores elever har altid formået at støtte hinanden i at lære, udforske og tilegne sig nye kompetencer.

Du vil få rig mulighed for at udforske forskellige fagområder inden for kommunen og dykke ned i de projekter, der fanger din interesse. Vi forstår vigtigheden af en uddannelse, der er skræddersyet til netop dine unikke ønsker og behov. Fordi vi tror på, at personlig tilpasning af kontorelevuddannelsen er nøglen til succes.

Præcist derfor bliver mange kontorelever hos os i årevis efter endt uddannelse.

Tag de første skridt ud i arbejdslivet sammen med os, og byg en karriere, hvor din udvikling og trivsel er i centrum!

Her er, hvad vi tilbyder:

  • To år spækket med praktisk erfaring og studier – startdato er 1. september 2024.
  • Undervisning på Niels Brock, hvor teori møder praksis midt i København.
  • Mulighed for at opleve forskellige afdelinger inden for Egedal Kommune.
  • Reelle ansvarsområder fra start – vi tror på dit potentiale.
  • En arbejdsplads på Egedal Rådhus - 100 meter fra S-toget i Ølstykke.
  • En afslappet og uhøjtidelig atmosfære, hvor der altid er plads til et godt grin.
  • God balance mellem arbejdslivet og fritiden. I Egedal Kommune værdsætter vi en sund balance mellem arbejde og fritid. Tilfredse medarbejdere skaber de bedste resultater.

Du vil passe fint ind, hvis du:

  • Er initiativrig og har evnen til selvstændigt at planlægge og prioritere dine opgaver.
  • Har gode samarbejdsevner og kan arbejde i teams såvel som individuelt.
  • Er serviceorienteret og forstår at kommunikere professionelt med kolleger og borgere.
  • Har en positiv indstilling og kan tilpasse dig i et foranderligt arbejdsmiljø.
  • Er nysgerrig og har lyst til at lære nye systemer og arbejdsprocesser.
  • Har interesse for offentlig administration og forstår vigtigheden af den rolle, kommunen spiller for borgerne.
  • Er ansvarsbevidst og kan håndtere fortrolige oplysninger med diskretion.

Du skal opfylde disse krav:

  • Har et godt greb om dansk sprog og Microsoft Office.
  • Har (eller får inden 1. september 2024) én af disse uddannelser:
  • EUX kontorlinje
  • HHX
  • STX/HTX/HF + 5 ugers EUS
  • HG2/HGS/HGV med adgang til specialet offentlig administration

Er du over 25 år ved grundforløbets start? Så skal du medsende en realkompetencevurdering. Hvis du er i tvivl, kan du kontakte Niels Brock på telefon 3341 9170 eller mail vejledning@brock.dk.

Interesseret? Vil du høre mere?

Du kan finde mere information på vores hjemmeside eller ved at kontakte overordnet elevvejleder Eva Vinther Andersen på eva.vinther.andersen@egekom.dk eller 7259 6410. Vil du vide mere om elevlivet hos os? Sophie Holmstrøm Løvborg fra elevnetværket er klar til at svare på dine spørgsmål. Hende kan du kontakte på sophie.loevborg@egekom.dk eller 7259 6422.

Når du er klar, send os din ansøgning. Vi vil gerne vide, hvem du er, hvorfor du er interesseret, og hvad der gør dig til den ideelle kandidat – og glem ikke at inkludere dit CV, realkompetencevurderingen, hvis du er over 25 år og andre vigtige dokumenter.

Ansøgningsfristen er den 26. februar 2024, og vi ser frem til at invitere til samtaler den 6., 7. eller 8. marts 2024.

Er du klar til at tage skridtet med os? Send din ansøgning nu – vi glæder os til at høre fra dig!

Venligst henvis til elevportalen.dk ved ansøgning


Sted

Egedal Kommune
Dronning Dagmars Vej 200
3650 Ølstykke

Datoer

Ansøgningsfrist: 26. februar 2024
Tiltrædelse: 1. september 2024

Kontakt

Elevansvarlig, Eva Vinther Andersen
7259 6410
eva.vinther.andersen@egekom.dk



Find vej

.

I Egedal Kommune er der plads til det hele menneske

Som ansat i Egedal Kommune skal der både være plads til det gode arbejdsliv og det gode privatliv. Det kalder vi ”Den fleksible arbejdsplads”. Med den fleksible arbejdsplads skaber vi de bedst mulige rammer for medarbejdere og ledere. Vi tror nemlig på, at der skal være mulighed for at tilpasse sit arbejdsliv til sin konkrete livssituation. Det gør vi, fordi vi tror på, at medarbejdere som oplever sammenhæng i hverdagen, skaber gode resultater for vores borgere i kommunen. I Egedal findes der ikke én enkelt løsning for fleksibilitet, det afhænger nemlig både af den konkrete stilling og af den konkrete livssituation.

() På lager
  Gem til senere

 ANNONCE

 ANNONCE

Følg ELEVPORTALEN.DK

RSS FeedPersondatapolitikHandelsbetingelser

© 2024 IKKE AKTIVERET LICENS — Designed by DAN®