Ansøgningsfristen er udløbet

Kontorelev til HR Operations & Payroll


Hvis du vil udvikle dig sammen med os, så skal du søge elevpladsen i vores HR Operations og Payroll team.

Vi er sammen med resten af BoConcept på en spændende vækstrejse, hvor vi skaber resultater sammen med vores dygtige og passionerede partnere i mere end 300 butikker på tværs af 67 lande og 6 kontinenter. Vi tilbyder en afvekslende elevuddannelse på mulighedernes legeplads – hvor det er din vilje, dit engagement og de resultater du skaber, der er definerende for de muligheder, du åbner for dig selv og din karriere.

BoConcept blev skabt i Herning i 1952 og er vokset fra at være en lille og lokalt forankret virksomhed til at være Danmarks mest globale møbelbrand. Gennem dansk kreativitet og håndværk løfter vi rum verden over med ikonisk design, der bringer glæde og inspiration til mennesker.

Hvad du bliver en del af

Som elev i BoConcept vil du i løbet af uddannelsen bevæge dig mellem vores HR Operations og Payroll teams, der har base på BoConcepts globale Support Office i Herning. Herfra supporterer vi dagligt ledere og medarbejdere i alle dele af BoConcepts centrale funktioner, produktionsenheder og internationale retail-organisationer med opgaver som ansættelseskontrakter, løn, personalejura, ansættelses- og overenskomstmæssige spørgsmål, organisationsudvikling, forandringsledelse, læring, rekruttering, onboarding, ledersparring, analyser og rapportering. Vi arbejder intensivt med at optimere vores interne processer, så vi effektivt kan levere den bedst mulige støtte til vores organisation.

Hvad hverdagen består af

Vi tror på, at du lærer mest ved at blive en fuldt ud integreret del af vores team - allerede fra første dag. Du får derfor egne opgaver og ansvarsområder – naturligvis med den rette oplæring og støtte. Vi tilrettelægger dit uddannelsesforløb sammen med dig, så du får en bred, alsidig og virkelighedsnær uddannelse, der giver dig vigtige kompetencer, som du kan tage med dig resten af arbejdslivet. Driftsopgaver vil være bærende elementer i den hverdag. Derfor er det vigtigt, at du trives med at gå til hånde i en kombination af rutinemæssige og nye opgaver af vekslende kompleksitet, herunder projektopgaver. Specifikt kan opgaverne blandt andet omhandle: Lønadministration, refusionsansøgning, tidsregistrering, bogføring, HR-administrative opgaver forbundet med rekruttering, onboarding, personalejura og involvering i HR-årshjulsaktiviteter. Din uddannelse er opbygget efter vekselprincippet, således at du kombinerer udviklingen af dine praktiske færdigheder i BoConcept med læringsmoduler på skolen. Forløbet er berammet til 2 år.

Hvem er du

Vi forestiller os, at du har afsluttet EUX Business/HHX eller har en HF/HTX/STX suppleret med et 5-ugers EUD-forløb fra handelsskolen. Da vi er en global virksomhed, er det derudover vigtigt, at du kan begå dig på engelsk i skrift og tale. Vi ser også gerne, at du har flair for IT, da meget af vores arbejde foregår i forskellige IT-programmer og systemer. Derudover lægger vi vægt på følgende egenskaber:

  • Et stort engagement i de opgaver du kaster dig ud i 
  • En struktureret tilgang til dine ansvarsområder 
  • Lysten til at optimere og udfordre status quo 
  • En løsningsorienteret og service-minded tilgang til organisationen 
  • Mod på at agere proaktivt og selvstændigt i en international organisation med vidt forskellige roller, kulturer og funktioner 
  • Resultatorienteret, agil og effektiv i din tilgang til opgaverne

Hvad kendetegner os som arbejdsplads og karrierevej

Bliv en del af et globalt og passioneret miljø, som du kan præge allerede fra første dag. Her er noget af det, der i sær kendetegner os som arbejdsplads og karrierevej:

  •  Vi er på en spændende vækstrejse – og du får unikke muligheder for at vokse sammen med os 
  • Vi er et passioneret team, der med en ambitiøs forrenings- og HR-strategi som pejlemærke, gør vores ypperste for at understøtte BoConcepts drift og udvikling
  • Vilje, engagement og resultater er nøglen til uanede karrieremuligheder – i Danmark og internationalt

Vil du træde ind i en verden af kvalitet, design og møbler?

Vi tilbyder en grundig introduktion og oplæring, mulighed for at tage ansvar, ordnede forhold, en lækker kantineordning, fri kaffe/te og frugtordning. Hos os får du fleksible arbejdsforhold i et inspirerende og internationalt miljø, hvor vi værdsætter åbenhed, ærlighed og en sjov hverdag. Derudover tilbyder vi attraktive personalegoder, hvor du bl.a. har mulighed for at krydre dit eget hjem med det nyeste inden for boligindretning.

Sådan kommer du videre

Hvis du har fået lyst til at tage på en spændende udviklingrejse med os, beder vi dig sende en ansøgning, et CV og en kopi af dit eksamensbevis. Send os din motiverede ansøgning ved at klikke på 'ANSØG'. Vi holder samtaler løbende – og besætter stillingen, når vi har fundet den rette person. Forventet opstart er 1. september 2022.

Vil du vide mere

Ønsker du yderligere indsigt i rollen eller BoConcept som arbejdsplads, kan du kontakte Global HR Business Partner, Veronika Rye Larsen på tlf.: 2710 2840 eller Payroll Teamlead, Birgitte Arvad på tlf.: 5077 9961

Venligst henvis til elevportalen.dk ved ansøgning


Sted

BoConcept /S
Mørup 16
7400 Herning

Praktisk

Ansøgningsfrist: 29. juni 2022
Tiltrædelse: Forventet 1. september 2022

Kontakt

Global HR Business Partner, Veronika Rye Larsen
tlf.: 2710 2840



.

Om BoConcept

BoConcept så dagens lys i Danmark i 1952 og er i dag et førsteklasses livsstilsbrand med en detailkæde med næsten 300 butikker i mere end 60 lande. Vi designer, producerer og sælger moderne møbler, tilbehør og belysning til stuen, spisestuen, soveværelset, hjemmekontoret og udendørs rum. Vi hjælper også vores kunder med at skabe et personligt hjem med vores omfattende indretningsservice i butikken eller i hjemmet.

Mere fra BoConcept

Kom tættere på os :)


At BoConcept we believe in empowered people, who have drive

() På lager
  Gem til senere

 ANNONCE

Elevportalen.dk / Future & Co

Store Kongensgade 81A
DK-1264 København K
CVR: 31584698

Få hjælp til jeres annoncering:

info@elevportalen.dk
Tlf.: 32 500 598

RSS FeedPersondatapolitikHandelsbetingelser

© 2025 IKKE AKTIVERET LICENS — Designed by DAN®