Hos Autocentralen arbejder vi for et fælles eftermarked, hvor alle hver dag yder deres absolut bedste. Husets servicerådgivere og reservedelsekspedienter arbejder tæt sammen, og alle brænder for at servicere både husets mekanikere og eksterne kunder, som vi dagligt møder professionelt både på telefonen og ved disken.
Business College Syd har i samarbejde med Semler udviklet et nyt og spændende uddannelsesforløb baseret på den velkendte handelsuddannelse. Service- og reservedelsrådgiver uddannelsen uddanner handelstalenter på servicemarkedet i samarbejde med os og vores dygtige medarbejdere. Uddannelsen bliver en kombination af kundemodtagelse og opgaver på reservedelslageret.
Det kræver at man har et godt overblik som ansat på eftermarkedet i et bilhus og at man kan "holde hovedet koldt" i pressede situationer. Man skal være vild med en arbejdsdag hvor der er fart over feltet og masser af spændende udfordringer. Hver dag møder vi uforudsete opgaver - så det kræver at man er omstillingsparat og har JA-hatten på når der skal findes løsninger som både tilfredsstiller kunderne og virksomheden.
Da vi arbejder i et åbent kontormiljø, er det vigtigt, at der altid er et smil på læben og at kunder og kollegaer mødes venligt, professionelt og engageret både på telefon og fysik i bilhuset. Huset har mange faste kunder, så der er nok at se til og forventninger er høje til vores nye talent.
Hvis den rette kandidat findes inden ansøgningsfrist, ansætter vi og lukker stillingsopslaget ned. Ønsker du yderligere informationer om jobbet, er du velkommen til at kontakte Servicechef Heidi Marie Løvig.
Venligst henvis til elevportalen.dk ved ansøgning
Sted
Autocentralen Viborg
Vestermarksvej 1
6600 Vejen
Datoer
Ansøgningsfrist: 31. oktober 2025
Tiltrædelse: Efter aftale
Kontakt
Servicechef, Heidi Marie Løvig
helov@vw-vejen.dk
Find vej
Vi er en bilkoncern, hvor alle har hjertet med i dét, som vi laver. Vi har en uhøjtidelig og positiv omgangstone. Kodeordene er service, tillid og ordentlighed. Vi går altid en ekstra mil for kunderne og hinanden. Vi tror på længerevarende relationer, både med kunder og medarbejdere.Vi er dedikerede Autocentralister med passion for biler, service og ordentlighed, og vi yder hver dag vores absolut bedste. Ikke kun overfor de trofaste kunder – men også overfor hinanden.
Vi tager ansvar for det vi laver og for vores fælles arbejdsplads. Vi har initiativrige medarbejdere, og tror på ”frihed under ansvar”. Vi behandler hinanden med gensidig respekt. Både respekt for den enkelte person og for det job vedkommende udfører. Vi er alle afhængige af hinanden og kan kun gennem samarbejde nå vores fælles mål. Vi er aldrig stærkere end det svageste led. Vi holder, hvad vi lover, både når det gælder vores kunder, vores leverandører og hinanden.