FREJA baner vejen! Vil du med på holdet?
Bliv speditørelev hos FREJA og få branchens bedste og dygtigste kolleger samt en hverdag med højt til loftet og masser af ansvar.
Vi tilbyder dig
Vi tilbyder dig et nøje planlagt uddannelsesforløb med udfordringer i en stor, mangfoldig organisations spændende hverdag. Vi sammensætter din uddannelse i balance mellem dine interesser og kompetencer og de organisatoriske behov i Lolland Kommune. Du vil få hovedforløb i vores sektor for Social og Arbejdsmarked - Myndighed og Administration, der har huse i Nakskov.
Om sektor for Social og Arbejdsmarked - Myndighed og Administration
Sektoren for Social og Arbejdsmarked beskæftiger sig bredt med opgaver vedrørende socialområdet og arbejdsmarkedet. Din uddannelse vil primært have sigte på de interne, administrative forhold til understøttelse af servicering af borgerne. Du vil i anden halvdel af din uddannelse have mulighed for at vælge enkelte opgaver i mere direkte kontakt til borgerne. Vi vægter, at du er åben, omhyggelig og imødekommende overfor borgerne, når du sammen med sektorens øvrige medarbejdere behandler sager.
Uddannelsen som kontorelev med speciale i offentlig administration
Vi tilbyder to elevpladser med speciale i offentlig administration en 2-årige-uddannelse.
Den teoretiske del består af 9 ugers skoleophold fordel på 3 perioder samt 3-5 ugers valgfag. Dertil kommer 1 uges studieophold i Bruxelles og 1 uges fagprøveskrivning.
For at blive kontorelev skal du have bestået eller forventer at bestå:
GF2 + EUX, HG2 med specialer der giver adgang til offentlig administration, STX/HTX eller HF suppleret med kompetencegivende forløb (5 uger) på en erhvervsskole, eller en bestået HHX.
Derudover skal du have bestået:
Er du over 25 år, og har taget et af ovenstående forløb efter 1. august 2015, skal vi bede dig om at medsende din realkompetencevurdering RKV-plan.
Derudvoer skal du:
Har du lyst til at vide mere om den ledige stilling?
Du er meget velkommen til at kontakte HR-konsulent Thomas Gjerulff på telefon 51 70 12 61 - eller du kan læse mere om at være kontorelev på Lolland Kommunes hjemmeside
Venligst henvis til elevportalen.dk ved ansøgning
Lolland Kommune
Jobcentret
Lillievej 4
4900 Nakskov
Ansøgningsfrist: 28. marts 2021
Tiltrædelse: 1. september 2021
HR Konsulent, Thomas Gjerulff
Tlf.: 51 70 12 61
Et arbejde i Lolland Kommune er et arbejde i en dynamisk organisation. Vi skal levere god service i dag, men samtidig forbereder vi os målrettet på en fremtid med ny teknologi og nye måder at løse opgaver på. 3.300 medarbejdere leverer hver dag professionel service til kommunes 42.200 borgere. Som medarbejder i Lolland Kommune bliver du en del af en attraktiv arbejdsplads præget af dialog, åbenhed og nytænkning. Vi ser mangfoldighed som en ressource, og medarbejderens idérigdom og forskellige kompetencer er afgørende for at skabe nye løsninger.
Følg ELEVPORTALEN.DK