Revisortrainee i BDO

Hos BDO klæder vi dig godt på – uanset om du er til jakkesæt, kjole eller jeans.

Læs mere
top

Annonce

Bliv speditørelev i DSV

Har du talent og viljen til succes? Vi søger lige nu 50 elever til et unikt uddannelsesforløb, der har din udvikling i centrum.

Annonce

Bliv revisortrainee i PwC

Få den bedste start på karrieren og et unikt sammenhold med andre Trainees.

Annonce

Skab en karriere i den maritime branche

Ansøgningsfristen er udløbet

Kom med som teknisk elev på vækstrejsen og bidrag til verdensklasse kundeservice


Amero er en IT-virksomhed med et potentiale for massiv vækst. Vi har et mål om at yde verdensklasse kundeservice og en brancheledende kundeoplevelse, når der leveres innovative kassesystemsløsninger til kundernes forretning.

Vi fik i 2019 vores første Gazellepris, og i 2020 skal vi have vores anden. I takt med at vi vokser, får vi flere kunder med komplicerede kassesystemsløsninger, og derfor stilles der større og større krav til at kombinere den tekniske IT-viden med en høj grad af forretningsforståelse og skarp kommunikation. Det får du muligheden for at lære som elev i vores support- og leveranceteam, hvor du hjælper og guider kunderne, så deres forretningskritiske systemer og hardware bare fungerer.

Det er muligheden for at bringe din motivation for IT og kundeservice i spil. Det er elevstillingen, hvor du accelerer din læring, og som du i fremtiden vil se tilbage på som definerende for din karriere.

Du skaber stor værdi som elev hos Amero, når du i løbet af:

De første 6 måneder:

  • Gennemfører et intensivt onboarding-forløb, hvor du bliver ført rundt i Amero-universet, så du får en forståelse for kunderejsen, får eksemplificeret verdensklasse kundeservice og bliver sat ind i vores hardware- og softwareløsninger.
  • Udlever Ameros kultur, hvor fokus er på, hvordan hver medarbejder kan spille teamet og helheden god, hvor vi skaber engagement og forståelse ved at kommunikere ”hvorfor”, hvor vi sætter kunden først, og hvor vi er proaktive over for hinanden og overfor kunderne.
  • På eget initiativ sparrer med kollegaer om, hvordan supportsager kan løses. Du er nysgerrig efter, hvordan du kan levere verdensklasse kundeservice, og du er ikke bleg for at udfordre kollegaer i hverdagens arbejde med kunderne.
  • Med din sult efter at lære og suge til dig, kommer du hurtigt til at bidrage i hverdagen, hvor du begynder at løse supportsager for kunderne i løbet af den første måned.

... de første 12 måneder:

  • Arbejder selvstændigt og løser supportsager til UG, hvor du hjælper og rådgiver kunderne med din store forståelse for deres forretning, så kundernes tilfredshed med din kundeservice ligger helt i top. Du formår at være nærværende og grundig i den enkelte supportsag på trods af, at der ofte er flere opkald og supportsager på samme tid.
  • Underviser kunder i vores løsning både on location og remote, hvor du giver dem de optimale betingelser for, at deres brug af vores løsning bliver så let som en leg.
  • Søger det bedste og ikke stiller dig tilfreds med det næstbedste. Du har hele tiden øje for, hvordan vi kan gøre det bedre for kundens forretning. Er der brug for interne procesoptimeringer, som du er opmærksom på, kommer du med løsningsforslag til det.
  • Løser supportsager som involverer vores samarbejdspartnere ved, at du er proaktiv og ringer til dem, så du hurtigt og tilfredsstillende får løst udfordringen hos kunden.

I starten udarbejder vi en uddannelsesplan sammen med dig, som giver plads til, at du kan gå i dybden med de områder af IT og kundeservice, som du synes er mest spændende. Undervejs tilpasser vi uddannelsesplanen i forbindelse med dine faste elevsamtaler, og ud fra hvordan både du og resten af teamet udvikler sig. Du får tilknyttet en mentor, som vil følge dig fast i de to år. Din arbejdsuge er på 37 timer fra mandag til fredag, og du får løn under uddannelsen. Uddannelsesforløbet varer som udgangspunkt 2 år og er en kombination af praktik og skoleophold, hvor du i alt er i skole i 25 uger.

Når vi ser længere frem…

…så ønsker vi at fortsætte væksten i Amero, hvilket helt naturligt åbner muligheder for dem, der formår at gribe dem, og det gælder også dig. Med dit proaktive mindset ser du potentiale i væksten, og du kan derfor bidrage til at skabe en spændende fremtid i Amero på den lange bane med en fast stilling som en mulighed.

For at skabe stor værdi som elev er dit DNA:

Der står IT og (kunde)service skrevet ind i alt, hvad du foretager dig, fordi du ved, at det giver gode oplevelser og resultater uanset, hvad man beskæftiger sig med. Du er en ørn til at sætte dig ind i nye systemer og platforme, og dine gode mundtlige og skriftlige kommunikationsevner gør, at enhver kan forstå det.

Du er formentlig i gang med eller færdig med EUX, HF, HHX, STX eller HTX og har en grundforløbseksamen på data- og kommunikationsuddannelsen eller lignende.

Vigtigst af alt så er du motiveret for at skabe værdi for kunderne ved at lære og løbende suge ny viden til dig, som du kan bringe i spil over for dine kollegaer og kunderne.

Din kommende, karrieredefinerende arbejdsplads

Amero har leveret innovative kassesystemer og IT-løsninger siden 2011 til en bred vifte af brancher i Danmark. Vores kunder spænder fra den nyopstartede tøjbutik til de helt store kæder, offentlige institutioner og attraktioner og museer. Vi er en stærk B2B-virksomhed, der værdsætter værdien i at være et team, og hvor trivsel og glæden ved at tage på arbejde betyder meget for os.

Er du klar til at komme med på rejsen i at skabe verdensklasse kundeservice?

Så glæder vi os meget til at modtage en ansøgning, hvori du besvarer følgende to spørgsmål:

  • Hvorfor er du motiveret for netop denne mulighed?

  • Hvorfor vil du gerne arbejde med kundeservice og kassesystemer?

Du kan søge stillingen nederst på siden her.

Har du spørgsmål til muligheden, er du meget velkommen til at ringe til Head of HR & Marketing, Sebastian Kastrup, på +45 69 13 79 43. Deadline på stillingen er hurtigst muligt, så vi indkalder til samtaler løbende. Opstart vil være omkring 1. september, men det er noget, vi aftaler nærmere.

Venligst henvis til elevportalen.dk ved ansøgning


Sted

Amero ApS
Ved Lunden 9
8230 Åbyhøj

Praktisk

Ansøgningsfrist: Snarest muligt
Tiltrædelse: 1. september / Efter aftale

Kontakt

Head of HR & Marketing
Sebastian Kastrup
tlf.: +45 69 13 79 43



.

Om Amero

Amero leverer kassesystemer baseret på FlexPOS software til både de små fysiske butikker, men også de større kæder med butikker og webshops. Vi har eksisteret siden 2011 og er en danskejet IT-service virksomhed. Amero leverer kassesystemer, webshop integrationer og økonomi integrationer, som alle tilpasses vores kunders behov. Hos Amero sørger vi for at følge kunden til dørs, når de har valgt os som leverandør. Det betyder, at den konsulent de har snakket med fra starten af, også er den konsulent der sætter kassesystemet op for dem. På den måde har vi en tæt relation til kunden i alt vores arbejde. Vi har en klar mission om at give branchens bedste support, så vores kunder kan fokusere på deres egen forretning og ikke skal bekymre sig om, om deres kassesystem nu fungerer. Vi stræber efter at vores kassesystem er så brugervenligt som muligt, så kunderne nemt kan anvende det og ikke skal bruge lang tid på at læres op. Det giver værdi til kunderne i hverdagen, så de kan fokusere på at drive deres forretning.

  Gem til senere

Bliv en del af Det Blå Danmark

Find din drømmeuddannelse eller fremtidige karriere inden for de fire brancheområder.

Schou Company søger fotografelev

Brænder du for at levere fotos af høj kvalitet, og kan du være med til at sikre det rigtige udtryk i Schous billedmateriale?

Er du klar til at tage fat?

Drømmer du om udfordringer og et stærkt fællesskab i en stor virksomhed, så søger Harald Nyborg netop nu salgselever fordelt over hele landet.

Læs mere

NEXTSTOP ude nu!

Læs vores nyeste udgave af uddannelsesmagasinet NEXTSTOP og bliv inspireret til din fremtid! Her kan du både møde virksomheder og uddannelsessteder samt blive klogere på, hvad du kan bruge dit sabbatår på.

Læs mere

Banner annonce titel A

Lorem Ipsum has been the industrys standard dummy text ever since the 1500s.

Læs mere

Banner annonce titel B

Lorem Ipsum has been the industrys standard dummy text ever since the 1500s.

Læs mere

Banner annonce titel C

Lorem Ipsum has been the industrys standard dummy text ever since the 1500s.

Læs mere