Bliv revisortrainee hos BDO

Gennem et traineeforløb hos BDO står døren til en spændende karriere åben. Vi tilbyder dig en spændende og lærerig traineetid, hvor vil opleve et fantastisk sammenhold i de bedste rammer.

Læs mere
top

Annonce

Bliv maskinmester på MSK

Uddan dig til maskinmester på Maskinmesterskolen København og få et kvalitetsstempel, der åbner døre til mange forskellige stillinger – til lands, til vands og på ledelsesgangen.

Annonce

Start din karriere i Maersk

Få en maritim uddannelse med internationale muligheder. Lige nu søger vi kadetter til vores skibsfører- og maskinmesteruddannelser.

Ansøg nu

Kontorelev med flair for administration søges til AO i Albertslund


Trives du med administrative opgaver, og er du detaljeorienteret og serviceminded? Så er det måske lige dig, vi er på udkig efter.

Vi tilbyder en 2-årig kontoruddannelse indenfor administration, hvor vi sørger for, at du som elev får et godt fundament inden for de administrative opgaver på en arbejdsplads, som er i konstant udvikling. Du kan se frem til en hverdag med udfordringer og selvstændige opgaver, hvor nogle opgaver er nye, men de fleste er tilbagevendende og rutineprægede. Du vil få en grundig og praktisk oplæring, som giver dig en solid ballast med masser af muligheder for at suge til dig fra mange dygtige kollegaer.

Dine primære opgaver

  • Personaleadministration 
  • Administration af kursus- og uddannelsesaktiviteter 
  • Analyser, fx køns-, anciennitets- og aldersfordeling 
  • Rapporteringer/statistikker, fx antal kursusdage 
  • Refusionsadministration, fx sygdom, barsel, fleksjob og indberetninger 
  • Planlægning af virksomhedspraktik og praktikantforløb 
  • Vedligeholdelse og udvikling af HR-systemer/programmer 
  • Udarbejdelse af stillingsopslag og follow-up på ansøgninger 
  • Planlægning og afvikling af interne arrangementer 
  • Daglig håndtering/besvarelse af telefoner, mailboks, etc. 
  • Ad hoc opgaver, fx tage imod gæster, booking af mødelokaler, opdatering af håndbøger

Eksaminer

Du skal have bestået en af følgende eksaminer inden opstart den 1. september 2020:
  • EUX (med de uddannelsesspecifikke fag indenfor kontor) 
  •  EUD (med de uddannelsesspecifikke fag indenfor kontor) 
  • HHX

Har du en STX, HF eller HTX, skal du inden opstart have bestået et 5-ugers EUS-forløb rettet mod kontor. Forløbet udbydes flere gange årligt på landets handelsskoler, både som fremmødeundervisning eller som onlineundervisning, fx kan forløbet tages online med opstart hver uge på Niels Brock.

Er du over 25 år og opfylder overgangskravene, skal du vedhæfte en realkompetencevurdering, som den nærmeste handelsskole kan lave for dig.

Din profil

Vi forventer, at du har gode formuleringsevner mundtligt og skriftligt og kan lide at arbejde med administrative opgaver inden for kontorfaget. Det er et must, at du har flair for IT og gerne hjemmevant i Excel. Det vil være en fordel, hvis du har analytiske evner.

Som person er du ansvarsbevidst, glad, nysgerrig og flittig. Du er god til at planlægge din tid og overholde deadlines. Du er pligtopfyldende, struktureret og kan selvstændigt varetage opgaverne, og samtidig koordinere samt planlægge disse i samråd med dine kollegaer.

Du vil blive tilknyttet AOs HR-afdeling, som yder support til vores ca. 750 medarbejdere, som ringer og har brug for råd og vejledning. Du skal derfor være imødekommende, serviceminded og tryg ved at håndtere henvendelser fra alle niveauer i hele organisationen.

AO tilbyder

En arbejdsplads i en virksomhed med en stærk kultur, hvor vi tager uddannelsen af vores elever seriøst. Du bliver en del af et professionelt team, hvor din indsats er vigtig for vores ledere og medarbejdere. Derudover tilbyder vi pensionsordning, rigtig gode udviklings- og uddannelsesmuligheder, sundhedsordning samt kantineordning.

Ansøgning og kontakt

Send din ansøgning og CV via nedenstående link senest den 21. juli 2020. Vi indkalder løbende til samtale og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rigtige kandidat er fundet.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR-assistent Stine Vejborg.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Venligst henvis til elevportalen.dk ved ansøgning


Sted

Brødrene A & O Johansen A/S
Rørvang 1
2620 Albertslund

Praktisk

Ansøgningsfrist: 21. juli 2020
Tiltrædelse: 1. september

Kontakt

HR-assistent Stine Vejborg
tlf.: 70 28 00 97
stv@ao.dk



.

Om os

Brødrene A & O Johansen A/S er en danskejet koncern, som blev grundlagt i 1914, og børsnoteret i 1963. AO er som grossist en af de førende videns- it- og logistikvirksomheder inden for byggebranchen med ca. 700 medarbejdere på hovedsædet i Albertslund samt i filialerne i Danmark, Sverige og Norge. Med sortimenter inden for VVS, EL, VA og Værktøj henvender koncernen sig til det professionelle marked via AO og til det private marked via BilligVVS, LavprisVVS og Greenline. Yderligere information kan hentes på www.ao.dk.

Mere fra AO 

Kom tættere på os


elevportalen.dk anbefaler, at du sender din ansøgning allerede i dag!

  Gem til senere

Bliv elev i Emporium Partners

Vi tilbyder en alsidig elevuddannelse i et internationalt miljø!

N. A. Nissen Spedition & Transport ApS

Bliv speditør-/shippingelev i et internationalt miljø!

Bliv maskinmester på MSK

Uddan dig til maskinmester på Maskinmesterskolen København og få et kvalitetsstempel, der åbner døre til mange forskellige stillinger – til lands, til vands og på ledelsesgangen.

Kom med på åbent hus

NEXTSTOP er landet 

Læs vores nyeste udgave af uddannelsesmagasinet NEXTSTOP og bliv inspireret til din fremtid! Her kan du både møde virksomheder og uddannelsesteder samt blive klogere på, hvad du kan bruge dit sabbatår på.

Læs mere

Banner annonce titel A

Lorem Ipsum has been the industrys standard dummy text ever since the 1500s.

Læs mere

Banner annonce titel B

Lorem Ipsum has been the industrys standard dummy text ever since the 1500s.

Læs mere

Banner annonce titel C

Lorem Ipsum has been the industrys standard dummy text ever since the 1500s.

Læs mere