Som elev i Lidl bliver du en del af et vinderteam med branchens bedste kolleger.
Drømmer du om en uddannelse, som kan åbne dørene for en fremtid indenfor salg og kundekontakt?
Drømmer du om en uddannelse, som kan åbne dørene for en fremtid indenfor salg og kundekontakt? Som handelselev hos Abena kan du se frem til et spændende og kompetencegivende uddannelsesforløb. Vi sørger for, at du kommer godt fra start og udvikler dig både personligt og fagligt.
Abena er en international virksomhed i stor vækst. Vi har travlt, og hverdagen er præget af høj aktivitet og godt humør. Omgangstonen er uformel, og vi har et rart arbejdsklima.
Kundeservice i den offentlige salgsdivision består af 50 dygtige medarbejdere, der hver dag har mange bolde i luften. Omdrejningspunktet er kunden & kundeoplevelsen. Du vil blive oplært i at yde god kundeservice til vores kunder både i skrift og tale, på telefonen og pr. mailkorrespondancer. Vi lægger stor vægt på at kunne rådgive kunderne om vores kvalitetsprodukter, så du vil få en professionel produkttræning.
Vi tilbyder dig en bred 2-årig uddannelse indenfor kundeservice, vejledning og systemforståelse, hvor dine primære opgaver vil være:
Du vil under hele uddannelsen få god støtte og sparring med dine kollegaer, og når du starter, vil du gennemføre et introforløb på 2-3 uger, hvor du får en fornemmelse af de daglige opgaver, vi sidder med.
Vi hjælper hinanden og har et godt sammenhold - og vi forventer, at du medbringer lyst og initiativ til at skabe gode relationer til dine kollegaer på tværs af organisationen og til kunderne.
Du vil også blive en del af et velfungerende elevnetværk, som mødes på tværs af afdelinger flere gange om året til sociale arrangementer og erfaringsudveksling.
Din elevuddannelse hos Abena starter 1. september 2021.
Har du ambitionerne og den rette indstilling, er der gode muligheder for at fortsætte karrieren hos Abena efter endt elevtid.
”Det jeg elsker ved at være elev i kundeservice er først og fremmest de fantastiske kollegaer, som man får æren af at arbejde sammen med. Der er et helt unikt fællesskab mellem kollegaer på Abena. Jeg nyder den faglige udfordring, som man hver dag møder, da mulighederne i vores systemer er så brede. Da Abena er en virksomhed, der er i kontinuerlig udvikling, vil ens egen udvikling aldrig gå i stå.” – Camilla, handelselev i Kundeservice.
Mød Carola tidligere elev, der er fortsat hos Abena som produktspecialist.
Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte Kundeservicechef Mette Simonsen på mkl@abena.dk
Er ovenstående lige dig, så send os din ansøgning straks via "Ansøg nu" knappen. Vi behandler ansøgningerne efterhånden, som vi modtager dem, og vi lukker stillingen, når vi har fundet den rette.
Vi glæder os til at høre fra dig!
Venligst henvis til elevportalen.dk ved ansøgning
Abena A/S
Egelund 35
6200 Aabenraa
Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt
Tiltrædelse: 1. september 2021
Kundeservicechef, Mette Simonsen
mkl@abena.dk
ABENA er en dynamisk, dansk, familieejet koncern med hovedsæde i Aabenraa. Vi efterlever vores værdier: Tillid – Retfærdighed – Samarbejde. Samtidig mener vi, at det skal være sjovt at gå på arbejde. Vi beskæftiger ca. 1800 medarbejdere og arbejder primært med healthcare og daglige forbrugsvarer, der sælges i 90 lande. ABENA producerer og sælger en lang række kvalitetsprodukter, og vores kunder er hovedsageligt sygehuse, plejehjem, kommunal hjemmepleje, skoler, daginstitutioner og private erhvervsvirksomheder. Udover vores egenproduktion i Danmark, Sverige og Frankrig, sourcer vi fra producenter over hele verden.
Se mere på www.abena.dk